21 Haziran 2009 Pazar

beynimin döküntülerinden derinleme.

  • küçük küçük noktalarımı o kadar özledim ki onları yastık yapıcam ve onlara sarılıp uyucam !
  • bazı insanlar gözüme batıyor. ben de onlara batıp acıtmak istiyorum.
  • herkeess en iyi olsun, herkes en başarılı olsun, herkes en güzel olsun. ben sadece mutlu olıyım. tamam ?
  • Babamdan ayrı ilk Babalar günüm. Daha neler görücem merakına tapıyorum.
  • Heyhey çekil en soldan . Yahşi kutudan geliyorsan.
  • Hayır hayır çocuk istemiyorum. Ve bu kararımdan son derece eminim. Ve bu kararı vermemde aynı anda konuşan birden fazla çocuk ve baş ağrısı belirleyici etkenler.
  • ve ben. ve sen . ve biz. ve ve kullanmayı seviyorum ve bundan memnunum ve.ve.ve.
  • Kilo almaya çalışmak ama alamamak. Saatte bir bişeyler atıştırmaya çabalamak ama bi iki lokmadan öteye gidememek. Etrafında kilo alman için baskı yapan insanların olması. Komplekse sokmak için insanüstü çaba harcayan ablalar ve "damlaaa iğrenç zayıfsıın" diyerek inadımı harekete geçirip ölüm orucuna sürükleyen bir anne. ve "ben geldiğimde yandın, ne bulursam ağzına tıkıcam" diyen bir baba. Ve gelmesi büyük bir istekle beklenen ama yerine gelmeyen iştah. Ve onlardan bana kalan blumik olma korkusu. Ühüü.
  • Evde yalnızken karaoke yapıp, kendi kendine eğlenip, kendi kendinle dalga geçip, kahkahalar atmak gibisi yok be. endd aaayy viiil olveeysss laav yuuuuuuu.uuuuuuu.
  • Evde otururken pijamalı ve bakımsız haline aynada bakıp kendinden nefret edip dışarı çıkıcakmış gibi hazırlanıp tv izleyen bir benmişim.
  • 19 yaşındaki D.A ilk defa makarna yaptığını söylediği arkadaşları tarafından hunharca öldürüldü.
  • Otobüste telefonda kuzenimle uyuşturucu geyiği yaparken üzerime dikilen gözlere aldırmadım. "Metanfetamin aldım hacı saçmalarsam kusura bakma. bi ara gel de yapalım ben de kalmadı tükettim. bu aralar çok kullanıyorum."
  • herkes kırmızı ruj sürmesin. bana yakışsın ben süriyim.
  • facebookun çıkan bokunun kokusunun verdiği dayanılmaz ağırlık.
  • hee tamam herkes fotoğrafçı, herkes bas gitarist, herkes felsefeci, herkes umursamaz, herkes metalci. hıhı tamam oldu.
  • daha önce gitmediğim yerler, daha önce tatmadığım duygularım var benim.
  • ev kalabalık olmasın. herkes hep bir ağızdan konuşmasın. bizim ailede herkes gür sesli olmasın. bağırmak zorunda kalmıyım. herkes dışarı çıkmam için baskı yapmasın. çok okuyan değil çok gezen bilir lagalugasını söylemekten bıksın. düşüncelerimi savunma şeklime dil uzatmasın. sen avukat ol bu çeneyle anca onu yaparsın başka bişey değil demesin. elimdeki bıçakla göz göze gelmiyim. falan filantantene.
  • yalovayı havaya uçurmak gibi düşüncelerim var benim ve başımı yastığa koyduğumda yinelenen görüntülerim.
  • boş bakmayı seviyorum.
  • "damla kendini dış dünyadan soyutluyorsun. bu sana falancaları getirir filancaları götürür, tamam çok kitap okuyup araştırma yapıyor olabilirsin ama dış dünyayı bilmediğin için bunlar bir hiç." İyi de bu söylediklerin de sana ezberletilmiş şeyler ? Dış dünyaya diğer insanların arasına katılıp kendi kendini tekrar eden kişi olmak istemiyorumdur belki.Bunun için kendimi hazırlayıp sonra karışıcam topluma(!) belki. Ayrıca dışarı çıkmamamın sebebi sizlersiniz. Çıktığımda o kadar daralttınız ki evde oturmanın verdiği dayanılmaz hafifliğe kapıldım. Şimdi bundan da bıktırmaya çabalıyorsunuz. Ama yoooooooook. Bu o kadar kolay değil. Hayatta ne istersem Neyi canım çekerse onu yapıcam. Şuan canım insanlardan uzak kalmayı istiyor. Ve hiçbiriniz buna engel olamazsınız. Ve biz genelde 3 kişi gezeriz. Ben, keyfim ve kahyası. Buna da lö lö lö yaparsınız artık.
  • Ben bir asosyalim ve bundan son derece mutluluk duyuyorum. Yaşasın ttnet !

Hiç yorum yok: