5 Haziran 2009 Cuma

Fragile Dreams

belki de uyumayı sadece rüyalarıma kavuştuğum için bu kadar seviyorum.
rüyalarım..
onlar bana o kadar iyi geliyolar ki.
bazen sıkıldığımda onlar için uyumak istiyorum.
günün herhangi bi saatinde,
nerede olursam olayım..
kafamı koyup, hemen dalayım uykuya..
en güzel rüyaları göriyim..
ne çok severim..
bazen bi gecede birden fazla rüya görürüm.
o sabah uyandığımda çok mutlu olurum..
hemen rüyalarımı düşünür, analiz ederim..
rüyalar mutlaka gerçek hayatla bi şekilde bağlantılıdır..
o gün en çok düşündüğüm kişiyi görürüm rüyamda..
gece yatarken düşünmek,
gece boyunca onunla olmak,
sabah rüyanla birlikte aklına gelmesi..
rüyalarım gerçek gibidir benim..
görürüm ayrıntılarını..kokuları bile hatırlarım..
birine sarıldıysam sabah tenini hissederim..
bi keresinde rüyamda onun yastığını kokladığımı görmüştüm..
bütün gün sarhoş gibi gezmiştim, o kadar gerçekti ki..
bazen aslında onların gerçek olduğunu düşünüyorum.
uyandığımızda aslında rüyada oluyoruz..
ve uyuduğumuzda aslında uyanıyoruz..
bunu düşünmek beni mutlu ediyor..
çünkü eğer gerçekten öyleyse istediğim herşey olmuş demektir !
düşünebiliyomusun ?
her gün onunla olmak !
bu müthiş..gerçekten müthiş..
rüyalarım.. onlar benim gizli bahçem..

Hiç yorum yok: