6 Eylül 2009 Pazar

belki mutlu olursun

  • blog yazmak gelmiyo içimden artık lan. millet nete giremiyo diye yazamıyo ben 7/24 pc başında olduğum halde yazamıyorum. ay kurduğum cümlenin iğrençliğine baktım da iyi yapıyomuşum yazmamakla.
  • bugün odamı değiştirdik tamamen. çok bi sevindirik oldum. eski hali hoşuma gitmiyodu. acele taşındığımızdan kelli gelişigüzel yerleştirilmişti. şimdi sevdim. deniz gezmiş faciasından sonra şimdi camıma şeytan resmi yapıştırdım. bağalım toki halkı buna ne tepki verecek.
  • okulda güzel sanatlar fakültesiynen iletişim fakültesi birleşmeyecekmiş. bugün aldığım en güzel haber buydu. darlanıyodum günlerdir. şimdi çok pis uyurum laan 6ya kadar.
  • kilo almaya taktım. şöyle bi 48 kilo olsam dadımdan yinmem. ama olmuyo ki hacı. iştah yok.
  • bi kaç gecedir yalova gecelerine akmaya başladım. ama yolda yürürken yalço(yalovaçocuğu) görünce hemen yerden cam kesiği alıp bileklerimi kesmeye yelteniyorum. sevmiyorum lan bu kenti. 21 gün sonra kurtulcam hell yeah !
  • joniciğimin filmlerini 45258565 kere izliyorum falan. haykodan sonra bi de joni takıntısı olmaya başladı. photoshop bilgimi joninin çirkin sevgilisi vanessa üzerinde kullandım lan. düşün artık. ama bence joniye ben daha çok yakışırdım. en azından ön dişlerimin arasında burçak tarlası kurulabilecek kadar büyük bi aralık yok.
  • bi kıza taktım. kızı feysten eklemediğim hesap kalmadı. hiçbirini kabul etmiyor. erkek profilleri açtım. olmuyo ! profilini bi kere görsem rahat edicem. ama yok. en sonunda siee laaan senlen mi uraaşcam diye gider yaptım.
  • diziler başladı tvye hapsoldum. küçük kadınlar, bir bulut olsam, aşk-ı memnu, melekler korusun derken gerçek hayattan uzaklaştım. makbuleye döncem yakında. bazen anneme sorasım geliyor anne bihter uğradı mı ? yaa anne bu nihal hiç paylaşmıyo benimle dertlerini . falan.
  • toki sapıklarım gittikçe çoğalıyor. hayır tamam bakın sevaptır ama bu kadar da belli edilmez ki kardeşim. kesmenin de bir adabı var. bi insana bu kadar tren muamelesi yapılmaz ki ayıptır.
  • böyle bi "feraaahh"ım bu aralar. böyle bi kuş, bi tüy, efendime söyliyim bi bulut havalarında.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzel bir blogunuz var yazmaya devam edin bence