3 Eylül 2009 Perşembe

hastalık hastası oldum senin yüzünden.

  • sürekli acı çekiyorum. ne zaman turp gibi hissedicem kendimi ben. sağlığımı geri istiyorum :(
  • beyinsiz insanlarla dolu bir çevre. aman ne güzel. bir de hep görmek zorunda olduğun kişiler olunca bunlar evin tavanlarına göz gezdirip ip bağlayabileceğiniz bir yer aramaya başlıyorsunuz. ah ah eski evler böyle miydi ? salıncak yapılsın diye kancalar olurdu. odama lazım bi tane.
  • 25 gün sonra hayata yeniden başlıyorum. bu kahrolası şehre artık 3 ayda bi admımı atarım. Daha da gelmem ! Yalova benim için bitmiştir.
  • Böyle tam hayattan sıkılmış vaziyette, boğazıma kadar melankoliye boğulmuş bi halde yatarken Hayko'nun sesini duydum. Hemen ilahileştirmeyin olayı canım annem içerde açmış. Birden "Yıkamaz kimse inan kalbimdir benim kaleem" dediğini duydum. Ve lan lann ben naapıyorum yaa tabii yıkamaz. amaan kıçımın kenarları için niye üzülüyorum breh breh dedim ayaklandım. bakalım bu gaz beni ne kadar idare edecek.
  • Hala yakışıklı erkeklerin çirkin kadınlara aşık olması konusu kafamı kurcalıyor. Çünkü çok fazla örneklerine rastlamaya başladım. Ulan nasıl aşık oldunuz yaaa. Ben ilk görüşte aşka falan inanmam kardeşim. Önce bakarsın tipini beğenirsin sonra olur öyle aşk meşk. tipini beğenmediğinin suratına bile bakmazsın ki nasıl ilk görüşte aşık olcaksın. Ya da ben çok kibirliyim bilemiyorum. Ama şöyle yüzüne uzun uzun bakabileceğin güzellikte biri olmalı sevgili dediğin. Hani prenses olsun demiyorum, yüzüne bakılcak kadar olsun. Bakımlı da olsun. Sevgilisiyle buluşmaya giderken bi rimel sürmez mi insan. Bu kadar mı eminsin seni terketmeyeceğine. bi özen bi bişey yaa. Doğallıktan falan da bahsetmeyin bana. Doğal bakımlı olmanın bin türlü yolu var. Boya kutusuna düş demiyorum. ama bari gözlerini belirginleştir kızım ! ne öyle ameliyattan yeni çıkmış gibi. Ay sinir oldum.
  • Johnny Depp'e olan aşkım kabarmakta. hatta "sana kabaran bişeyler var" kjgkfhgök bkz.recep ivedik 2

Hiç yorum yok: