18 Eylül 2009 Cuma

bir taş attım pencereye.

  • içimden yazmak gelmiyor demiştim ya. doğruydu. valla bak. önceden günlerim birbirinin aynıydı ama hergün değişik şeyler yazardım, şimdi günlerim biraz hareketlenmeye başladı ama yazamıyorum ben. ya üşeniyorum ya da üşeniyorum. hıhı.
  • balıklardan nefret ediyorum. kokusundan da, tipinden de, kıpraşmasından da.
  • yalovada geze geze yalçolara(yalovaçocukları) alışmaya başladım. hatta arkadaş bile oldum lan. ama iğrendim. ve kustum. muhabbet özürlü insan sürüsü. hani mal deriz ya birine öylesine. bu öyle böyle değil. mal kelimesinin gerçek anlamını bizzat taşıyorlar. mal yani. direk böyle bön.
  • saçlarım çok uzadı. gece boğuluyodum. yoksa kömplömü bu.
  • cem garipoğlu yakalanmış lan. bi de acındırıyolar herifi. pardon" çocuğu". yok sucuk ekmek istemiş de efendim tutuklanmadan önce gözlerini kapatıp frank sinatra dinlemişmiş. keşke ben ölseydim demiş bütün gece ağlamışmış. eeee ? acıyalım mı yani şimdi. gerizekalı insan topluluğu.
  • 9 gün sonra gidiyorum. yihuharaaaaa diye bağırmak, göz bebeklerimin anime çizgi filmlerindeki gibi kıpraşmasını istiyorum. anlıyor musun ?
  • bigün sakız çiğnerken boğulucam. öyle hissediyorum. ama alışkanlık be kardeşim. 4 yaşındaki çocuğun ağzına verirsen sakızı böyle çıkarmaz bidaha.
  • anti-anti depresan. ebemin burnuna kaşık soktu resmen be. bütün gün sörf yapıp cereyanda kalmış fok balığı gibi hissettim kendimi. nedir yani.
  • mavi lens denedim. kendimi beğendim be. yani adriana lima'yı andırdım o derece akjsgkg. nolucak yersiz megolamanlığım benim bilmiyorum. ama megoloman değilim bildiğin güzelim napabilirim. ksdjgkl bak yine yaptım. beni gidi beni.
  • bayramları sevmiyorum !
  • artık geceleri uyuyamıyorum. 6da yatıp 4te kalkıyorum. gündüzüm gece oldu kederdeyim aaaaah.
  • off bi kız var demiştim ya. feysine beni eklemiyo fotolarına bakamıyorum diye. ekledi. hatta ben onu kandırdım muhabbet ediyoruz şimdi. ama fotolarına bakmaz olaydım. çirkinlik kavramını o yaratmış resmen. ay neyse günlerdir bu konuyu tartışıyorum zaten. yüreğim şişti.
  • ablam 4 aylık hamile. kız olucakmış. 4.kez teyze olmanın verdiği dayanılmaz mutluluk (: bebek bakma konusunda ihtisas yapıcam bu gidişle :)
  • tamam be susuyorum. iki kelime ettirmedin. bkz.şizofreni başlangıcı. çüüüüüüüüüüs canlarım.

4 yorum:

Ar Lazi Vore dedi ki...

Blogunla bugün tanışmama rağmen sanki yıllardır seviyeli bir ziyaretçiliğim varmış gibi geldi. Bundan sonra gerçekten bol bol uğrayacağım bir blog.

Yanlız şu ulan ne kadar gezdim, dolaştım, eğlendim, yedim, içtim ama yazamıyorum tavırlarından vazgeçmeni öneririm. Çünkü burası senin dünyan ve yazman gerek... Bu ara da "lan" kelimesini bağlaç hatta çoğu zaman nokta olarak kullanman nedendir bilinmez güldürdü beni :)

damlalalay dedi ki...

bilmiyorum yazdıklarımın tümünü okudun mu ?
Sanırım okumamışsın çünkü genel olarak asosyalliğimden bahsettim hep.
son zamanlarda da dışarı çıkmaya başlayınca afalladım. e bırak ben de yapıyım azcık şu tavırları canım :)

ve teşekkür ederim :)

damlalalay dedi ki...

bilmiyorum yazdıklarımın tümünü okudun mu ?
Sanırım okumamışsın çünkü genel olarak asosyalliğimden bahsettim hep.
son zamanlarda da dışarı çıkmaya başlayınca afalladım. e bırak ben de yapıyım azcık şu tavırları canım :)

ve teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Benimde teyzem hamile aha kuzenim olacak hfdjkslş