25 Aralık 2009 Cuma

Bazıları asosyal sever.

  • Evet. Örgüye merak saldım. Çok da yakışıyor elime haa ! Bazen şüpheleniyorum. Acaba ev hanımı olmak için mi doğmuşum. Süper sarma sarabildiğime göre çok doğru bi tespit bu ! Ev hanımlığına yatkınım da koca yok meydanda napcez :)
  • Kendime bi hafta ara verdim. ööyle çok ders var ki, dersler öööyle ağır ki dayanıcak gücüm kalmadı. slhkrtj. hay allahım yarebbim. söylemesi bile ilginç geliyor. çünkü no ders kuralına sadık bir okulum var. herkes kafasında göre ders işliyor, sınav yapıyor. çok kıyak valla ! süper donanımlı, bilgili meslek sahipleri yetiştiricekler. helal (!) (ironi)
  • Bu yılın sonunda Allah kısmet ederse, şansım yaver giderse bu antik kuntik okuldan kurtulucam. iple çekiyorum sene sonunu valla !. öss'ye giricem ayrıca. bütün kaçış yollarını denemek lazım diiimi efendim?
  • Üniversiteye yerleşince evde ne kadar test varsa çöpe atmıştım. Hihoraa kurtuldum artıkıın diye. Şimdi tekrar hazırlanıyorum evde bi tane test yok iyi mi. Siz siz olun ihtiyacım yok diye otu boku atmayın. Lazım oluveriyo bi zamandan sonra. hatta onları alıp şemsiye sapı yapıp üstüne...derya baykalla deryalı günlere döndüm iyi mi lsekrhlrt devreler yandı.
  • Bazen şişman olmadığım için Allah'a şükürler ediyorum. evet. rüzgarlı havalarda değil ama. Zira bir yere tutunmazsam uçabilme ihtimalim çıkıyor ortaya. hoş değil yani.
  • Gündemimde hızla yükselen bir renk var. BORDO. ulan çohoşuma gitmeye başladı. Herşeyimi o renk yapmaya başladım. Ne oluyoruz yani.
  • Beni yak, kendini yak, ocağı yak, yemeği yak-ma ! (beynim gereksiz şeyler üretiyor evet.)
  • geceleri çok melankolik oluyorum. uyuyunca geçiyo. rüyamda çok aptal oluyorum. uyanınca geçiyo.

Hiç yorum yok: