3 Aralık 2009 Perşembe

vrak vrak.

  • Okulun girişindeki "atam izindeyiz"i simgeleyen kadın figürünün bacakları neden o kadar kalın ? Hergün 2 kere dikkatimi didikliyor. Sinir olurum böyle şeylere. Biraz zayıf yapaydın ya o bacakları bre heykeltraş.
  • Bazı şeylerin kafamda put haline gelmesinden nefret ediyorum. Nasıl en boktan şeyleri bile bu kadar abartıp yıkılması imkansız putlar haline getiriyorum anlamadım. bu da bi yetenek heralde. Yık damla artıkın şu ağzına tükürdüğüm putları. Başlarım senin anına da, kafandaki sorulara da. Yok et bütün soruları, sorma neden niçin diye. Sanki sorsan sana doğru cevabı verebilecek nitelikte soracağın mahlukat. Boşver. evet. Cidden. Boşver.
  • Erkekleri sevmeyince feminist olunuyor ya. Ben kadınları da sevmiyorum nolcak şimdi ? kslryştrulyj
  • Hadi diyelim ki erkekler aptal. (Zaten aptal oldukları bariz de akıllıları kızdırmayayım diye öyle başladım cümleye ekieki.) Bi boktan anladıkları yok, basit bi beyin işleyişleri var, falan fistan. E bre kadın. Madem sen akıllısın, cinsin. Niyeee kanıyosun bu basit yaratığın oyunlarına. Erkeklerin aklı malum yerinde ama kadınların aklı başında falan değil. Kendimizi kandırmayalım. İki çift güzel lafa eriyiveriyoruz. Ulan nerde kaldı senin mantığın, zekiliğin? Hani aptaldı bu adamlar? Nasıl yedin ama numaralarını ? Yaaa hayat bundan ibaret işte.
  • Geçen aylarda değindiğim bi konuya tekrar değinmek istiyorum. Çünkü çok farklı boyutlarını gördüm. Bi insan hiçbir bok bilmediği halde nasıl biliyomuş gibi davranır ya. En nefret ettiğim insan tipi. Ulan hayvan başkalarının düşüncelerini evirip çevirip yaptığın yorumlarla adam mı oldun? Git bi iki tane kitap oku önce. Neymiş radyo,sinema,tv bölümünde okuyomuş. Bi kere ben sana yönetmen olamazsın demedim, adam olamazsın dedim !
  • Unutmadan, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum !!!

Hiç yorum yok: