10 Şubat 2010 Çarşamba

anne benim uçmam gerek, istemiyorum pilav yapmak.


  • dün olanlardan sonra şöyle bir düşündüm de, evlenmeye çok yakınım. tanrım!
  • 2. sınıfa geçemeyecek olmanın verdiği dayanılmaz acının düşündürdüğü saçma salak düşünceler. bkz. izdivaç programı
  • bu kadar dikkatsiz olmak zorunda mıyım sanki. yatay geçiş başvurularını kaçırdım iyi mi. sene sonundakini de kaçırırsam çeyizimi hazırlama girişimlerine başlamam gerek artık.
  • hayır okul hayatım bittiğinde hiç değilse evleneyim desem aday bulamam. o derece anti ev hanımlığı görünümü içersindeyim.
  • kahvaltı ederken çaydanlığı şöyle bir okşadım. belki cin çıkar neyin diye. çıksaydı dileğim hazırdı oysa ki. "okul hayatıma en baştan başlamak" daha çok matematik çalışırdım şerefsizim.
  • küçük kadınları izlerken düşüncelere dalıyorum. şöyle hulki gibi zengin, kültürlü bir adam bulsam evlensem ben de mesela. negzel olurdu.
  • geçen gün izdivaç programına 19 yaşında bir kız katıldı. kendime ihtimal verdim.
  • lan yoksa ben bütün gün oturup tv mi izliyorum? ev hanımı potansiyeli gördüm kendimde. aferim.
  • şimdi benle kimler evlenmek ister? canım hem yuva kurmak hem eğlenmek ister.

Hiç yorum yok: