21 Şubat 2010 Pazar

Hayfanlık bu benim yaptığım! :)


  • Cumartesinden beri yalova-pendik seferleri iptal. Yalova'da mahsur kalmayı da tattım ya. Otobüsten de korkmasam gidicem de..bir umut bekliyorum. rüzgar dineerrr, deniz durgunlaşııırr..belki.
  • Hayko'nun yeni albümü satışa sunuldu. Henüz edinemedim ama sözlere bakılırsa dehşet-ül vahşet şarkılar bekliyor beni. Sabırsızlık zor.
  • Yeni albümün şarkılarını internete sızdıranlara büyük öfke var. hoş değil. hoş değil de bu kadar abartıyı neden seversiniz anlamıyorum. iletilerde sövmeler, birilerini tehdit etmeler falan. şu zamana kadar korsanı kimse engelleyememiş de siz iki artistik cümleyle mi son vericeksiniz? adam dinlemek istiyor ama albümü almak istemiyor naapsın. yani Hayko dışında diğer sevdiğimiz müzisyenlerin şarkılarını biz de indirmedik mi? Sanki bunu söyleyenler de her beğendiği müzisyenin albümünü edinen kişilermiş gibi afra tafra yapıyolar. O zaman internetten film de izlemeyin. İşinize gelince korsan süper bişey, artizlik yapmak istediğinizde kaka. Saçmalamaktan vazgeçin. Albümün tadını çıkarın.
  • artık zamanımın bir zerresini bile yalovada geçirmek istemiyorum. belki yarın belki yarından da yakın kaçacağım buralardan, gözlerimi kapatıp gökkuşağı düşleyerek.

2 yorum:

StummScream dedi ki...

Ülkemizde dinleyici kesimi çoğunluğu teenage olan bir şarkıcının yeni albümü altında kendini bu denli sergilemek için yapılan saçma sapan tartışmalar hiç de olağandışı değiller =)))

damlalalay dedi ki...

:) orası öyle.