12 Şubat 2010 Cuma

o değil de hüzünlü şarkılar dinleyemiyorum hacı.


  • Beni haribolara boğan bir babam ve sütlaçın üzerine tarçınla baş harflerimizi yazan bir annem var. Gel de büyü, olgunlaş bu evde.
  • Tatilimi evde internet başında geçirdiğim için hiç de pişman değilim. Hiçbir şey yapmamak için herşeyi yapabilirim.
  • Büyük ablam bir hafta sonra doğum yapıcak. Ortancası da hamile. Bebek dünyası lan resmen. Gençliğim bebek kusmuğu temizlemekle mi geçicek yani? Şaka maka canım çekti lan.
  • Son günlerde keyfim çok yerinde. Aynaya bakarken gülümsüyorum falan. Sevdim karşımda gördüğüm tipi yalnız. Hep böyle görmek isterim. Salak salak melankolilere girince geceliğiyle sokaklarda ağlayan zerrin özere benziyorum. saçlarım da uzun zaten.
  • Cemle iki gün üst üste konuşmak doping etkisi yarattı galiba. Böyle bir "aman çok mutluyum" tripleri, efendime söyliyeyim, bir heyecan halleri falan. yaradı bana.
  • mutluyuuz, huzurluyuz, çünkü biz biraz kil.. ne kilosu lan.

Hiç yorum yok: