12 Mart 2010 Cuma

hadi beni güldür biraz.


  • 20 gündür sana yazmadığımı farkettim bilog. beni sinirlendirdi bu durum. sana her yazmak istediğimde ya birisi facebooktan yazdı, ya da msnden titretti. bütün ilhamım kuş olup uçunca boynumu büküp sağ üstteki çarpıya tıklamak zorunda kaldım hep. şimdi yine biri facebooktan projenin ne olduğunu sordu. ona hızlıcanak -nasılbirsıfatsınsen- cevap verdikten sonra sana döndüm. artık kimse beni alıkoyamaz bilog. için rahat olsun.
  • Tabii bu süre zarfında tonlarca olay oldu. Hatta vay be 20 günde tüm hayatım değişti iyi mi.
  • Özgür bebişimm doğdu. Hayatımdaki en güzel değişiklik o oldu elbette. 8 mart günü 12:45'de çıktı o ıslak ve karanlık kuytudan. Dünyaya gözlerini açar açmaz gördüm onu. Ah özgür ah salak mısın sen niye geldin bu dünyaya dengesiz! dedim sonra yüzüne yüzüne. Haha tabii ki böyle bişey söylemedim. Şu iğrenç hayatta böyle özgürler olmalı. Yoksa naparız biz (: Yerim onu.
  • Babamın erken -çok- doğum günü hediyesi de geldi özgürle birlikte. Laptop. Al dedi biloguna kendi bilgisayarından yaz dedi. Onu da yerim.
  • sonra hayatımdan uzaklaşanlar oldu. onları da yerim. sayelerinde yeni gelecek olanlara yer açıldı. haha :) geniş kalpli değilim ne yazık ki :)
  • şimdilik gelişmeler bunlar. ama yazıma şöyle bi dönüp baktım da birden fazla smiley var. oley. keyfime kurban.

Hiç yorum yok: