17 Mart 2010 Çarşamba

mesela ben sürekli mesela diyen bi kızmışım.


  • şimdi insanlar birbirleriyle konuşuyorlar ya, ben içlerinden ne dediklerini anlayabildiğimi iddia ediyorum. ya da paranoyağım salak salak düşünceler icat ediyorum. ne farkeder.
  • koskoca istanbulda en boşgezeninboşkalfası okulunu bulduğuma şaşırmadım da, koskoca okulda en boşgezenindayısınınbomboşkafalıamcaoğullarının sınıfını bulduğuma şaştım. birden fazla boş muhabbet zanaatkarları bir araya gelirse nolur? rst1 sınıfını oluştururlar. iğrenç.
  • cem adrian dinlerken hüngür hüngür ağladığım günler vardır benim cebimde mesela. bugün cebimin köşesinde buldum, pantolonumla yıkanmış, top olmuş. basket attım çöpe. ağlamak yok dedim.
  • tivitırın ne olduğunu soranlara kusmuk leğeni demek istiyorum. ama popülerliğini öldürürüm diye korkuyorum. kusuyosun düşüncelerini işte ne var.
  • ben hep bi söz öbeğini araya "hayır" koyup tekrar ederim. nolmuş yani - hayır- nolmuş yani?

2 yorum:

StummScream dedi ki...

Dövücekmiş gibi bir üslup oluyor orada "hayır" derken yalnız insanın ayağını denk alası geliyor =D

damlalalay dedi ki...

ahahha böyle bi etkisi var dimi gerçekten :)