28 Mayıs 2010 Cuma

beni tanıdılar siz kaçın.


  • nefret doluyum yine yalovaya karşı. kurtalmak neden mümkün değil bu beynini dağıttığımının şehrinden!?!
  • evet ebeveynler yaşlandıkça ömür törpüleme hızlarında artış görülüyor. artiz mi artiz ne arar la yalovada?
  • bir gün içerisinde çok fazla stres yüklemesi yapılınca ters tepti bende. ota boka gülmeye başladım. yine öyle kahkahalara boğulunca babamın "damla kokain mi içtin" demesi komik değil miydi yani? yerlere yatmak suretiyle gülmekten geberirken üzerine bir de "ne içtiysen aynısından istiyorum" derse bu baba ne hale düşerim hiç düşünmedi mi yani? bkz. gülmekten gözden yaş gelme durumu.
  • yahu kaç kişinin "kuran-ı kerim" takma adlı arkadaşı vardır sorarım size? ben babam antika diyorum ama anlaşılmıyorum. bugün annem babama "kuran-ı kerim naptı dün?" dedi, babam da " kuran-ı kerim dayak yemiş hahaha" diye cevapladı onu. olayı bilmeyince gülme krizi kaçınılmaz yaniiiğğ.
  • bu arada adam sürekli yemin etmek anlamında kuran-ı kerim diye bitiriyomuş cümlelerini. ondan öyle diyollamış. olaya bak yaaaaaaa.
  • hayır yani benim bütün bunlarla uğraşmak yerine finallere çalışmam lazım onu da biliyorum.
  • şuan iğrenç cümleler kuruyorum onu da biliyorum.
  • biliyorum biliyorum da işte.

Hiç yorum yok: