5 Mayıs 2010 Çarşamba

so fucking what yani resmen.

  • Uzun zamandır blog yazmadığımı bugün dağlara bakarken farkettim.
  • Geldi mayıs ayları, başlar aşkın acısı demek istiyorum ben. bir insanın o lanet olasıca beyninden hiç mi silinmez anılar. salak.
  • Birşeye çok uzun süre bakarsan, onu görmemeye başlıyorsun ya, bir dersi uzun süre çalışırsan da yapamamaya başlıyorsun bence. hayır test ettim, onayladım.
  • birgün fotoğraf makinelerinden ve fotoğraf çekmekten soğuyacağım aklıma gelmezdi. fotoğraf dersine başka bir hoca seçilemez miydi diye düşünmeden edemiyorum.
  • özlem tekin artık şarkılarına klip çekmesin. hepsi birbirinin aynısı olmaya başladı. özlem git lütfen burdan.
  • Lanet olasıca Emre Aydın'dan nefret ediyorum. Son 2 haftadır "son defa" adlı şarkısını defalarca dinledim. Kendisinden hiç hazzetmiyorum ama bir şarkı bu kadar güzel olabilir mi? Resmen hissederek söylüyor hayvanoğluhayvan. "iyiyimm ben" diyor, bütün geçmişini okuyorum o ses tonunda. yedin beni emre.
  • bu aralar yine bi salaklık yapıyormuşum gibi hissediyorum ama hadi bakalım.
  • marmara eğitim köyünde son 1 ayım. mesut muyum bedbath mı bilemiyorum. tedirginim sadece.
  • bazen tercih edildiğim kişiyi görüyorum. allah kahretsin zevksiz pezevenk.
  • 1 ay sonra konuşma şansım olamayacağı için şimdiden olaya balıklama dalmak gibi bir şey yaptım. lanet olsun facebook sana. eklettirdin sonunda bana onu.
  • ismimi leyla olarak değiştirme taraftarıyım.

Hiç yorum yok: