22 Mayıs 2010 Cumartesi

şimdi belki mutlusundur diye ödüm kopuyor.


  • Doğum günümde "3 tane pasta kestim, bisürü mum üfledim, bisürü dilek diledim" dediğimde anneme, soğukkanlılıkla "bari düzgün dilekler dileseydin" demişti ya annem. nağadar haklı kadın of. anneler hep haklı çıkmaz mısınız lütfen.
  • maltın yeni albümüne çok pis şefkat gösteririm ama ben şimdi. yerim yerim yerim. çok mikemmel.
  • okulun bitmesine günler kaldı. oh tanrım sonunda.
  • hayykıracaağk nefesim kalmasa bileeğğ.
  • yeni bir ayrılık daha. ayrılık koleksiyonu yapıcam şerefsizim.
  • bir yerde birilerinin ahı tutuyor ama hadi bakalım.
  • ne kadan mikemmelite sahibi bir insan olduğumu 10 dakikada yazdığım senaryoyla kanıtlarım ha sus.
  • öyle fazlaca kahkahaya, mutluluğa gerek yok. sus dedim damla. otur dedim. hatta al dedim çocuklarını git dedim.
  • en eski sevgili sana sinir oluyorum. hatta seni niye hala umursadığımı bilmiyoruuğğm (bkz Mustafa Keçeli - ceceliylekarıştırmayınkafanızıkırarım) Bana acı acı hatıran lazım!

Hiç yorum yok: