21 Mayıs 2010 Cuma

saçmalama konusunda sektör lideri bir dünya markasıyım.

  • hayır mesela, seksi olmaya çalışan bihter sesiyle "oyun bitti artık" desem de aynada kendime, behlül gibi umursamaz gözlerle bakamıyorum ki.
  • üstelik olaya hayır mesela diye giriş yapıyorum. bir yerlerde bir yanlışlık var ama hadi bakalım..
  • saçmalama sınırı diye bir şey varsa eğer göstersin artık kendini. durdurak bilmiyorum yoksa.
  • servisle eve dönerken özlem tekinin yeni albümünü dinleyiveriyodunm. o "bana birşey olmaz" dedikçe havaya girdim, artizlendim (artiz mi artiz ne arar la serviste) içimden hakket yaa bana bişey olmaz süperim derken önümden cenaze arabası geçti, içi dolu. hay dedim ben bu evrenin mesajlarına.
  • evren denilen şey yorulmaz mı bana mesaj göndermekten acepto?
  • hayır ben çok düşününce kelimeler harfler birbirine giriyor ya ona kıl oluyorum. yoksa acepto demezdim inan ki.
  • şimdi zırt diye senaryo yazılmaz ki, mikemmelim dediysem de bunun bir sınırı var elbette.
  • you have been the one for me diye bir klasör yaparsa insan içine ne koyar ?
  • cuma günleriiğğ valiz hazırlamak gibiiğğ şarkısındaki gibiğğ hoş bir şey değil valiz hazırlamak eğer tek başına taşıyacaksan onu saatlerce.
  • hani sinirlerin hoplaması durumu vardır ya, nasıl hophoplar nasıl durmazlar yerinde, nasıl çıldırırsın. sınır dedim ya iki saatten beri. o sınırı geçmeyiverin ki hoplatmayın şu oynak sinirlerimi hacılar. sınır-sinir kapiş?
  • bütün gün internette ne yaptın diye sorsalar vallahi sesimi çıkaramam, eğer başımı ayaklarımı seyrederim.

Hiç yorum yok: