23 Ekim 2009 Cuma

consume, obey, die. hayde hemen kay.

tam bi koca karıyım. sinir oldum lan kendime. kendimi ev kızı gibi hissediyorum. dantele de başlıcam falan dsflkhlsrtj

saçlarıma maşa yapmak alışkanlık yaptı. bazen saçlarımıın kendi hali öyle sanıp havalara giriyorum. ama duş aldıktan sonra pırasa saçlı olduğum gerçeği suratıma tokat gibi çarpıyor. lanet olsun. saçlarımı beğenmiyorum, güzel saçlı kızları da kıskanıyorum ayrıca.

kuzenimle facebookta her popüler videonun taklidini yapma huyumuz bitmek bilmiyor. şimdilerde mario oynayan küçük kızı taklit ediyoruz. "yaptımm yaptım yapmıştıımm" dlshtjyt. üstelik eski sevgiliye bakarken gelmek üzere olan ağlama krizini müthiş engelliyo. test ettim onayladım.

mouse donuyo. nefret ettim amk ya.

yine iştahım kapandı. vatana millete hayırlı olsun.

bienale gittim. beğendim. ama şimdi gel de rapor yaz. işin içine mecburiyet girince nasıl da tatsızlaşıyor !

yaşasın as günay turizm ! slkjhrtjyık. servis candır.

uzun saçlı erkekleri koruma ve yaşatma derneği kuracağım. bütün erkekler saçını uzatsın olur mu.

ha unutmadan. ben tekim. her konuda tekim. onlar demetlerle bilmemnelerle uğraşırlar ben tekim ! aklım çok olsa da bilmemneyim olsa da kimse beni ilgilendirmez biliyomusun. adşekhjtrljemkjtk.

3 yorum:

Bugra dedi ki...

En azından o " Pırasa " saçlarınız uzun ve düzeltebiliyorsunuz.. Hem kısa, hem pırasa gibi olan biz kısa saçlılar ne yapalım.. ? :)

damlalalay dedi ki...

Hımmm evet teşekkür ederim, bi ay yeter iyi hissetmem için (:
aynaya her baktığımda hatırlıcam ve gülümsicem hehe (:
yazık sana yaaaa:P

Adsız dedi ki...

dil bilgisine dikkat