18 Ekim 2009 Pazar

küstürdün zalim felek beni.

  • blogumu özledim. evet. hasretiyle yandı gönlüm. küçük noktalarımdan hiç bahsetmiyorum !
  • okul tüm hızıyla başladı. okulla ilgili herşeyi seviyorum. şimdilik hiçbir sorunum yok. hatta raporların sıkıştırmasından bile memnunum. bazen düşünmemi engelliyorlar.
  • aşk hayatı. o ne. artık ne inancım, ne gücüm, ne hevesim kaldı. yani genç yaşımda bezdim aşk-meşk olayından. istek yok şekerim. bakar mısın şekerim olaylarına falan girdim. tam bi koca karıyım. gerçek bu. ohoo geçti bizden aşk meşk diye dolanacağım ortalıkta. eskidendi o eyy gidi günler diyeceğim. hıhı.
  • yalnızlık konusuna gelince şu aralar şikayet etmeyi kestim. kendimi fazlaca dinliyorum. başlarda bu bunalım yaratıyordu ama artık anlaşmaya karar verdik damlayla. koskoca okulda yalnız olmak. kulağa hoş gelmese de alışmaya başladım. yalnız yaşayanlardan değilim ama tek başına yaşayanlardanım. herşeyi tek kişilik yaşıyorum. so good !
  • bu haftasonu yine yalovadaydım. hala yalovadayım. birkaç saat sonra yola çıkıcam. insanoğlu kuş misali.
  • siyah giyinmeye başladım. yine yeni yeniden. seviyorum napim.
  • Hayko'nun yeni tarzını herkese inat sevdim. o kel olsa bile severim ben onu. Bütün gece Okan'daydı. Yerim. Valla bak.
  • Sinüzitim azgın her daim !
  • evet. malum konu. erkeğin götünü kaldırmak. yapmayın etmeyin. ben bıraktım. siz de vazgeçin. cacık olmaz.
  • iş buldum zaten. resmen evime geldi iş teklifi. bi insan hem bu kadar şansız hem de bu kadar şanslı olabilir mi ? olabilirmiş bak. benim kocam bir melek ekibiyle çok iyi anlaştım. ve evet set amiri hemşom çıktı. ve evet ve evet. yaşasın ki.
  • genel ruh halimle kapatıyorum bu blogu: Şarjı bitmiş fotoğraf makinası gibiyim, kimseyi çekemem.

Hiç yorum yok: