30 Ekim 2009 Cuma

öleyim o zaman ben.

  • blogspot'a vtunnelden girme devri sona erdi ! Naptım ettim açtım sonunda. Daha fazla dayanmazdım renksiz, düzensiz, noktasız yazı biçimine ayol. Şükür duasına çıkıcam bekle bi.
  • Salak ben sabah hazırlanırken pencereden dışarı bakmaya üşeniyorum. Bi gün sırf bu yüzden başıma kötü şeylerin geleceğini biliyordum. Bugün bizim okulun bir diğerin ucuna "fotokopileri bırahtıım gidin alın eemii" diyen bi manyak hocanın yüzünden o yağmurda yürüdüm. Evet. Yürüdüm. Şemsiyem bile yoktu. Ayağımda converse vardı üstelik ! Rimelim aktı, insanlıktan çıktım. 5 saat boyunca ıslak ıslak durdum. Ben öksüüüüüz ben yetiiim. Hala üşüyorum lan.
  • İletişim bilimine giriş diye bir dersim var. Ben bu dersten bişey anlamıyorum arkadaş!.Kadınceğiz kendini paralıyo, çokta hoş anlatıyo ama yok ben bi sonuç çıkaramıyorum. Bi mallık var üzerimde ama hadi hayırlısı.
  • şiddetli yağışlar başlıyor imiş. ayda yılda bir haftasonu planı yaptım o da piç oldu iyi mi !
  • Erkek dediğin uzun saçlı olur diyorum hala ve hala. Uzun saçlı olsun çamurdan olsun hatta ! Yüzü olmasın o da farketmez. Saçı olsun böyle. Just hair.
  • Bu aralar hayattan kopuk ölü balık halimle görenleri hayrete düşürüyorum. (bu lafa da gıcık olurum ha. hayrete düşmek. o ne lan.) Yani ne saçımı yapma gereği duyuyorum. Ne ağır makyaj yapasım geliyor. Böyle aman ne gerek var'lar, hiç uğraşamam'lar. bilemiyorum yani. kol çantasının yerini de sırt çantası aldı. tak çık. nedir yani. altı üstü okula gitcen, derse gircen, iki saat saç yapmanın manası ne. amaan.
  • Kızlar artık ugg giymesin kampanyası düzenlicem. Elimi sallasam ugglıya çarpar lan. o ne. bıktım amk sanki okulun genel ayakkabısıymış gibi duruyo. sıraya sokarlarmış, ugg giymeyeni alırlarmış kenara. -sen gel bakim nerde uggların git giy gel, giremezsin okula öyle- fdlhjkşeftsh. çakmasını buldum lan. 25 teleye. ne gerek var o kadar para vermeye.
  • rüyamda hamileydim laan resmeen ! 4 aylıktı. babama nasıl derim diye plan yapıyodum. Sonra annem gelip beni evlatlıktan reddediceğini söylüyodu. Çok korktum lan. gece kan ter içinde uyanıp karnımı yokladım. ama rüyasında hamile olduğunu gören mala mülke kavuşurmuş, öyle yazıyo. hadi bakalım.
  • Son zamanlarda Ferhundeleşmeye başladığımı hissediyorum. Böyle intikam planları yapmalar, intikam almalar, hani ferhundenin geviş getiriyomuşçasına ağzını oynatışı var ya. onu bile yapıyorum lan. gözlerimi de kısıyorum. intikam soğuk yenen bi yemektir anacım. hepinize sıra gelicek hepinizeee ! hi haha.
  • domuz gribinden korkuyorum. evet. ellerimi sürekli yıkıyorum.arkadaşlarımı da öpmüyorum ayrıca. a bi dakika zaten öpücek kimse yok dimi. eheh yalnızım da biraz. unutuyorum arada işte.
  • tamam tamam sustum.

Hiç yorum yok: