21 Ekim 2009 Çarşamba

mutlu değilim. mutsuz da.

şinanay yavrum hopa şinanay diye bir giriş yapmak isterdim ama sakın bu keyfimin yerinde olduğu düşüncesini doğurmasın kafanızda. zira ruhen hiç iyi değilim yine. yaa kötü de değilim aslında biliyo musun blog. boşvermişim dünyaya senin anlayacağın. üzerime düşen görevleri yapıyorum falan fistan. onun dışında aaa güneşin doğuşuydu da aman efendim düşen yağmur tanelerindeki o insanın içini cız ettiren asil havaydı da bilmemne. kaybettim hevesimi lan resmen. o duygu yüklü, romantik damladan geriye bişey kalmadı. valla bak. duygularımı buruşturdum attım çöpe. karıştıran köpektir aslrhkjtl. düşün okulu seven ben artık sürüne sürüne giriyorum derslere. içimden gelmiyo ulan yaşama sevincimi öldürdüler. gidip alışveriş yapiim kendime geliyim dedim. hani kadınlar öyle yapınca kendini iyi hissedermiş ya. evet iyi hissettim ama geçti hemencecik. anlamadım ki ben. saç rengimi mi değiştirsem napsam hacı.
aman neyse uzattım çok sıkıldım da zaten. yaz yaz nereye kadar. vtunnelden girmek de zevkli olmuyo hiç. bana kaderimin bir oyunu bu resmen. bu yazıyı bitirir bitirmez bileklerimi kesmek üzere banyoya geçeceğim.
ıyy melankolik ruh hastası tavırlarımdan da nefret etmeye başladım artık.
tepkisiz elemanmıyım neyim.
hadi çüsss bilog.


yazıyı bile renklendirmiyorum tanrııım !

Hiç yorum yok: