4 Kasım 2009 Çarşamba

al dedi kendini git dedi.

bitmeyen yağmurlardan fenalık geldi.
hayır nedir yani.
bi yere kadar romantiklik.
şemsiye kullanmayı sevmiyorum ama ıslanmayı da sevmiyorum ben !
sinir oldum.

okula gitme isteğim de kalmadı.
bıkkın bıkkın gidiyorum.
hevesli öğrenci benin haline bakın.
vizeler de yaklaştı.
bişey bilmiyorum.
of pof afra tafra.

haftasonu Yalovaya gitmeyi iple çekiyorum.
resmen özledim.

bugünü eski arkadaşlarımla konuşam günü ilan ediyorum.
hepsi bugün aradı buldu sordu beni (:
ölecek miyim yohusa ?
unutulmuş birer birer, eski dostlar...eski dostlar.

gsf kantininde takılmak için ideal gün: Çarşamba.
bencil ruhlu insanların melekler tarafından kovulduğu gün.
ondan yani.

bazı insanlar cidden salak.
ama böyle lafın gelişi falan değil.
has salaklardan.
salak olmak için zorlayan cinslerden böyle.
hayır nedir yani.


şu sıralar gıcık olduğum insan sayısı artmakta.
sorun bende dimi. hııı tabi.

blog da yazamıyorum zaten.
yitirdim o hevesimi.
püf.

Hiç yorum yok: