5 Kasım 2009 Perşembe

götüyle yüzü bir olmuş insanlar var.

  • süper ders dinledim ben bugün. hem de sıkılmadım. anladım da üstelik. hayat işte, bir kapı kapanırsa öbür kapı açılır.
  • kapanan kapıyı anlatmamı bekliyosun blogcum biliyorum ancak bunu dillendirmeyeceğim. gördüklerimden sonra tüm düşüncelerim ve duygularım değişti. U dönüşü yaptı yani. Demek ki neymiş, düşüncelerimin değişmesi için tam da böyle bir şey görmem gerekiyormuş. Evet. Evrenin bana yolladığı bu mesajı anladım ve tamamen yenilendim. ay em e niv pipıl.
  • eski dostumla geçen 1 saat zateeen kapanan kapıyı unutturmaya yetti. ne dert kaldı ne tasa. evet biliyorum onu da evren bana yolladı. çok tenk yu evrencim. anaaam evren kim yaaa !
  • derhal yalovaya gitmek istiyorum. 2 günlük bir tatil bana çok yarıcak. Gülmekten yanaklarım ağrıcak falan. niv pörsınım bide düşün. daha çok gülcem.
  • bakımsız insana tahammülüm yok. valla bak. gidin yaşamayın yani. nedir.
  • ayrıca asalak gibi yaşayan insanlardan da nefret ediyorum. bişeyi de kendiniz yapın, hazıra konmayın, insanları da aptal yerine koymayın. yazık !
  • Aslı hoca yerimizi öğrendi blog ! her an izlenebiliyor olma ihtimalimiz var. dikkatli olmak lazım (:
  • kütüphaneden girmek de zevkli değil hiç. sıkıldım kendimi bloga verdim. ama artık buna bir son vermenin zamanı geldi !

Hiç yorum yok: