16 Kasım 2009 Pazartesi

insanlara sinirlenme günü.

  • gerizekalı kadın. ne sanıyosa kendini. hayır yani insanlar neden kendi çocuklarını diğer yaşıtlarıyla karşılaşmaktan hoşlanır. ablamın mal arkadaşı. çoook çook çalışkan diye bahsettiği kızını benimle yarıştırmaktan bitap düştü. napalım ? hayır bu hayatta matematik problemi çözebilmekle olmuyor herşey. kaldı ki sözel öğrencisiyim ben. "yaşı küçük ama damladan daha bilgili" öyle mi?. salak. olasılık problemlerini çözmekle başarılı olunsaydııı. konuşmıyım konuşmıyım dedim ama artık insanların kibri sabrımı zorlamaya başladı. neden kendini sürekli başkalarından üstün tutarak iyi hissettmeye çalışıyosun. kendini geliştir. başkalarıyla karşılaştırma. of of. basmalı böyle insanların üstüne.
  • asalak insanlar da fazlalaştı çevremde. ben gerizekalımıyım bu kadar çaba harcıyorum bi şeyler için. birileri gelsin benim uğraşarak yaptığım şeylerin üstüne konsun. oh be. ne güzel hayat. deli midir manyak mıdır.
  • kendini paris hilton sananlara hiç girmiyorum bile.
  • sinirlendim. uzun zamandır bu kadar çileden çıkmıyodum. nefret etmeli insan olmayan insandan.

Hiç yorum yok: