21 Kasım 2009 Cumartesi

unuttum gitti geberik, unuttum gitti.

meraba bigudi.ne var ne yok ? hep bigudi adında bi arkadaşım olsun isterdim.
yok be. aklıma o geldi birdenbire. yoksa manyak mıyım ben bigudi diye arkadaş edinmek istiyim. hiç canım.

neyse inanılmaz felaket öksürük krizlerim var son günlerde. nasıl tabir ettiğim boğazımın acısı hakkında bir fikir veriyordur he? "inanılmaz felaket." Böyle sanki tırı ağzıyla çekerek rekor kırmaya çalışan bi adam var içimde. göğsümden boğazıma doğru. hazırlanıyor ve bir anda çekiyor halatı ağzıyla. koşmaya başlıyor. tırın tekerlekleri de jiletten. hoopp diye geçiveriyor boğazı. benim boğazımı. hah. sadece jilet desem açıklardı dimi çektiğim acıyı. sanki jilet acısı nedir biliyomuşum gibi. saçmasapan. "sırtıma bıçak saplanmış gibi oldu" deriz mesela. hacı kaç kere bıçak saplandı sırtına ? diye sorarlar adama. amaan laf kalabalığını ne çok seviyorum.

10 günümü Yalova'da geçireceğim. (yerim böyle yüklemi.) Henüz hasta bi tatil olacak gibi görünse de benim hala umudum var. ortamlara akar, gönüllerde taht kurar, kelebek olup uçarım belki. (bkz. HC) kimbilir.

Hayko'ya laf söylediği için iki arkadaşımla ilişkimi kestim. deyince ne basit duruyor dimi. "salah mısıın ayko için yapılır mı breh breh sanki o seni çok sallıyoda." Ah bi de bunun ayırdına varabilse insanlar. Halbuki ne derin meseleler yatıyor bu konunun altında. Şöyle bodoslama dalıcam konuya. Ben yeni yeni tanıştığım insanlara biraz ortak yön bulma isteği biraz da ne olduğunu anlama çabasıyla birlikle "Hayko dinler misin?" diye sorarım. Hani seviyosa kanka ayağına girilir o kişiyle her türlü. Amaaaa asıl olay sevmeyenlerde. Şimdi eğer bu şahıs mantıklı, adam gibi bi adam ise der ki "ben Hayko dinlemiyorum kardeşim, tarzım değil." aha budur olay. Ne denilir yani başka üstüne. Amaaaaaaaaaaaaa eğer bu şahıs henüz beyin çerçevesinde herhangi bir gelişme olmamış, 14 yaş kafasıyla düşünen biri ise konuyu uzattıkça uzatır. "ahooy saçı horoz gibi de efendime söyliyelim ağzı gözü yamuk !" bak bak seviyesizliğe bak. ulan şerefsiz sen nesin ki başka bi insanın dış görüşünü hakkında dalga geçiyosun ?. Başka bi konu olsa "yaradılanı severiz yaradandan ötürü" diye mal mal felsefe yaparsınız manita düşürmek için. ulan o adamın gözünü de yaradan yaratmadı mı ? senin o insandan ne gibi bi üstünlüğün var ki böyle kesin yargılarda bulunuyosun? Kaldı ki biri herhangi birini güzel bulurken, bir diğeri çirkin bulabilir, Fakat bu o kişiyi güzel ya da çirkin yapmaz. Neyse neyse güzellik görecelidir olayına girmiycem şimdi. Benim bu tarz düşünce yapısına sahip insanları kendimden uzaklaştırmam ne hayko saplantımdandır ne de kibirimden. Hayko ya da bir başkası. Ne farkeder. Bi insan bi insana böyle ağır ithamlarda bulunuyorsa kimbilir ben arkamı döndüğümde benim hakkımda neler diyodur.
Sonra da "aaaa damla kendini soyutluyosun herkesten" oluyor. Sosyalleşmek benim neyime anacım. Üniversite gençliği peeeh..


Tüm bunların dışında oldukça mutlu ve de huzurluyum. Hatta bugün babamla gelirken radyoyu açıp oynadım. Kız zilli ! diyen bi adamın şarkısıydı. Bana mı dönüyor külkedisi deyince ilgimi çekti. Masal ya. ondan.

Yarın dayımın nikahı var Bursa'da. Hasta hasta sürükleniyorum annem tarafından. Ölürsem kabrime geliniz. Bir şişe su dökünüz. Yabani otları ayıklayınız. Mucuk mucuk.

Hiç yorum yok: