15 Kasım 2010 Pazartesi

cenaze namazımı jack nicholson

  • eğer bayram şekeri denen şey olmasaydı ben de bayramı eleştiren entellektüel kesim gibi artizlik yapardım ama bol bol şeker yiyorum be kardeşim.
  • bayram olayına katlanabiliyorum bir ölçüde ama bayram temizliği diye bir ekstrası var. lanet gelsin o ne akıllara zarar bişeydir. evin inciğini cıncığını temizliyosun düşünsene. günün birinde evim olursa bayram temizliğine karşı bir duruş sergilicem. hayır yani zaten hurraa diye millet geliyor. kalabalıkta kim nerden görsün kalorifer peteğinin arkasındaki tozu allasen?
  • kurban bayramında haber orucu tutuyorum. mümkün olduğunca kaçıyorum haberlerden. geriliyorum. sevmiyorum.
  • zaten bu yıl bayramı önemsemiyoruz ailecek. bizim için anlamı yok bu yıl. seneye umarım mutlu olduğumuz bir bayram görebilirim.
  • newyorkta beş minareyi sinemada izlemiyorum. hiç heyecan ve merak duygusu da taşımıyorum. tıpkı beyaz meleği, ve güneşi gördümü tvde yarım yamalak izlediğim gibi. artık rastgelirsem bir iki sahnesine göz atarım. mahsun sevmiyorum seni arkadaşım. serdar ortaçtan farkın yok benim için üzgünüm.
  • yeri gelmişken bi artizlik yapıyım; prensip meselesi sinemada türk filmi izlemiyorum.
  • tretman yaz diye ödev mi olur kardeşim. ilham denen bişey var. o gelmeden nereye yazıyosun tretmanı. bir de bayramın 4. gün teslim. bak hele!
  • saçlarımı kestirdim. yanımdakiler öyle çok kısa olmadı canım belli bile olmuyor diye teselli ediyorlardı .ta ki "nasıl kıydın saçlarınaaaa" yorumunu alana dek. kökü bende diyor ve geçiyorum.
  • topuklu ayakkabı in converse out
  • hee unutmadan jack nicholson candır.
  • benim bayramım BOK gibi. sizinki iyi geçer umarım. MUTLU BAYRAMLAR

1 yorum:

conversele endamımı gizleyem dedi ki...

tiki temizlikçi bahh senn.