20 Kasım 2010 Cumartesi

YAPTIM, OLACAK


  • şu moda denen şeyden nefret ediyorum. yıllarca siyah oje sürdüm. tam vazgeçmişken, onsuzluğa alışmışken moda oldu! hollywood kızlarının tırnakları hep siyah hep siyah. modaya uymamak için yaratılmışım. algıladım.
  • formspring.me'den gelen saçma salak sorulara alışmıştım da, hakarete vardırınca dar beyinliler, anonimi kapattım. BURDAN DUYURULUR. sevgili beyin çerçevesi dar olan arkadaşlarım her boku biliyosunuz onu anladık. madem kendinize bu kadar güveniyosunuz niye anonim olarak yazıyosunuz?. götüne güvenen şöyle gelsin.
  • durdum düşündüm. samimiyetsizlerin pisliklerini yüzlerine vurmaya karar verdim.
  • insanların içlerini görebildiğimi iddia ediyordum ya. hala ayak diretiyorum. oğlum içiniz dışınız pislik dolmuş lan.
  • çilekli puding yaptım hevesli hevesli. anneme yer misin dedim. "ıyy yok yemem, nasıl olduğu belli değil" dedi. sonra da vay efendim damla mutfağa girmiyor. yazık efendim, günah.
  • sevgili sinem kobal, sana yalvarırım seksi bakma bir daha. koltuk altına kıramp girmiş buzağı gibi oluyosun şerefsizim. o nasıl yüz ifadesi.
  • dün çok huzursuzdum. bölük pörçük uyudum. uyku aşığıydım oysa.
  • bir şarkıyı defalarca dinlemek, bir kitabı defalarca okumak, bir filmi defalarca izlemek mertebesine ulaştıysanız artık anlık mutluluklardan elinizi ayağınızı çekmişsiniz demektir.
  • sonsuz mutluluklar. imkansız değil.

1 yorum:

boşluğun tutsağı dedi ki...

sonsuz mutluluklar. imkansız değil.

değil di mi ?.. değil ..