7 Kasım 2010 Pazar

yaşımız elli mi ki?

  • gerçekten kadın olmak zor arkadaş. yani kuaföre pek gitmeyen biri olsam da bir süre sonra insan deliriyor, kendinden tiksiniyor, aynalara küsüyor, kıl oluyor abi! mutsuzlukla doğru orantılı mı bilmem ama değişikliğin mutlu ettiği de bir gerçek. kesin saçımıııığğ.
  • böyle bana gelip bebek fotoğrafı gösterip şefkat göstermemi beklemeyin sakın. 5 çocuk teyzesiyim ben. bütün sevgimi, şefkatimi, ilgimi onlara veriyorum. diğer çocuklara kalmadı içimde gram sevgi. ayrıca sokakta bebek görüp de ciyak ciyak bağıran kızlara da ifrit olurum.
  • 5 çocuk teyzesiyim dedim de. son bebeklerimden sonra tam bir teyze kıvamına geldiğimin farkındayım. böyle düşme pozisyonlarında, tehlike anlarında falan acayip refleksler edindim. nerde ne şekilde, başlarına ne geleceğini önceden kestirebiliyorum. hamdım, piştim, oldum.
  • bu hafta 6 tane vizem var. ben oturmuş blog yapıyorum. sana verdiğim değerin haddi hesabı yok görüyorsun.
  • rüyasında eski sevgilisini görmekten nefret edenler birleşin. ama bensizsiniz. çünkü ben nefret etmiyorum. kehkeh. seni görebildiğim yer rüyalar artık. bkz.mfö
  • artık yolda giderken şarkı değil şiir dinliyorum.
  • emre aydın-hoşçakal. sevgili şarkı öyle bir etkiye sahipsin ki, dünyanın en mutlu insanını bile acıdan öldürürsün. pislik. yedin beni.
  • herkes en az bir tane facebook oyunu oynuyor biliyorum. hadi itiraf edin.
  • hayattan nefret ettirecek olaylar 1: eski sevgilinin fotoğraflarının ortak arkadaş vesilesiyle anasayfanda çarşaf çarşaf gözükmesi.
  • sims oynayan her kız unutamadığı eski sevgilisiyle düzenli bir hayat kurmuştur eminim. biz çok mutluyuz. bir oğlumuz var. çok zenginiz.
  • eski sevgiliden bu kadar bahsetmişken, gelin damat fotoğraflarına shop yapacak kadar ileri gitmiş olan var mıdır merak ediyorum. vardır bence. kesin vardır.
  • recep ivedik, dünyanın en iğrenç adamı ve filmisin. ama gülüyorum kahretsin.
  • sevgili mahsun, müzikle uğraştığın sıralar ortada yanlış bişeylerin olduğunu biliyordum. boşuna vakit kaybettin kuşum.
  • geri döndüm diye gevezelik yapma hakkım vardır diye düşündüm. ama özlemişim sana saçmalamayı be blooooog.

Hiç yorum yok: