9 Kasım 2010 Salı

hayatın anlamı buralarda biyerde olacak.

  • sevgili günlük, bugün langırtta büyük yenilgi yaşadım. hahaha sevgili serkan sana ithafen böyle başladım. bence çok komik oldu hatta beyazdan daha komiğim.
  • eskiden sınavlardan önce panik yapardım şimdi büyük bir rahatlık var üzerimde. bence bu iyiye işaret değil. bütlerde görüşürüz.
  • uzun saçlı erkeği severim, ancak 3 numara candır.
  • bazı günler ne yaptığımın, ne söylediğimin farkında olamıyorum. bugün nasıl geçti bilmiyorum. ayık mıydım, emin değilim. hayat bana güzel.
  • hiç makyaj yapmayan hatunlara çok özeniyorum. zira sabah yap akşam sil, benim gibi üşengeç bir bünyeye ağır geliyor. göz makyajım en az 1 saat. -abartıların insanıyım-
  • "ben mi sınava girdim, sınav mı bana girdi" espirisini yapmayanı dövüyorlarmış.
  • eğer önce normal olarak gördüğünüz kişi, çekici gelmeye başlıyorsa bi yerlerde bi yanlış var demektir. çeki-düzen diyorum yani. -ondan sana yar olmaz koçum-
  • her sabah rabarba dinlemeye aşığım. neşe kaynağımsın mesut! (rock fm - rabarba)
  • intibaklara selam ederim. kehkehkeh.

Hiç yorum yok: