10 Ocak 2010 Pazar

Ben herşeyden daha iyiyim. Ben Tekim.

  • Başlayan finaller ve tutuşan uzuvlar.
  • "Bişey yok yeeaa bundan da 100 alırım"diyebilmek ne muhteşem histir yarebbi! ( evet nispet yaptım. hakkım var. noldu? bişey oldu mu? yoo..)
  • İngilizceyi sevmiyorum. Hatta: I dont like english. dflşhitrjhirşj
  • Bazen facebookumu şırranggg diye kapatasım geliyor ama sonra farkediyorum ki internete girdiğimde facebooka girmekten başka yaptığım çok az şey var. Kudurmaktan korkuyorum.
  • Aslında şuan aklıma hiçbir şey gelmiyor hatta kendimi blog yazmak için ıkınmaya zorluyorum. "yazıcaksın ulaaaan ! ne için açtın sen bu blogu! insanların sana ihtiyacı var!" kehkehkeh.
  • Çok kendini beğenmişim yeaaa. Paranoyamın vardığı noktalara değinmiyorum bile!. Allah beni pazar günü öğleden sonra yaratmış olmalı. Üstümde o kadar çok çalışmış ki. ekieki.
  • 1 aylık sömestır tatilini iple çekiyorum. Böyle bütün gece oturucam, güneş doğduğunda uyucam akşama kadar yaya yaya uyucam. oh mis. Kalkıp halay çekicem sıkılınca, sonra saçlarımı binbir şekle sokup hobareeey gibi tatil yapıcam. evet.
  • Ben de "seninki yaptı bana alerji" gibisinden şarkılar yapıp, acayip danslar etsem tam süper olur mu acaba?
  • Hülya Avşar yardım ister, ben yardım istemiyorum olur mu ? Onlar gülben ergenlerle, bilmemnelerle yarışırlar, ben tekim ! Her konuda tekim. Aklım çok olsa da, bilmemneyim olsa da hiç kimse beni ilgilendirmez biliyo musun ? Allah bir, ondan sonra da yorgunella bir. Melekleeeeeer..Ondan sonra da ;)

Hiç yorum yok: