9 Ocak 2010 Cumartesi

Yamuklar mı beni düzeltmeye kalkışır ?

Hayır hayır gerçekten inanmaya başlıyorum.
Dengesiz mıknatısı olduğuma.
Bu insanların beyin işleyiş şeklini gerçekten merak etmeye başladım.
Ulan ikiyüzlülüğün allahı bunlarda, dengesizlik bunlarda, gerizekalılık bunlarda.
Sonra ben kendini beğenmiş paranoyak oluyorum iyi mi.
Bre insan !
Milleti eleştirmeden önce aynayı kendine tutsan ya !
Aaa ama siz melektiniz dimi. Ah yavrularım..
İyi kalpli cici kızlar sizi.
İyi kalpli melek adamlar sizi.
O kadar acınası haldesiniz ki.. O kadar üzülüyorum ki durumunuza.
O pislik bağlamış kalplerinizi. Bunu gördüğüm için kuruntulu oldum dimi hayvanlar.
Dimi a benim beyinden yoksun arkadaş gibi gibilerim !
"Kendini beğendiğin için arkadaşlık kuramıyosun, ilişkilerinde de bu böyle"
Bak bak. Lafa bak.
Ulan hayvan kendime önem verseydim sizin gibileri başıma taç etmezdim zaten.
Yanımda dolaştırmazdım insan diye, arkadaş diye.
Sizleri hayatıma soktuğum için o kadar pişmanım ki.
Unutana kadar acı ve nefretle hatırlıcam ( Bkz. Bihter Repliği slfrkgtjhlr)
Siktiriboktan ilişkilerinizle benden uzak durun mümkünse.
Cici melekler sizi. abicibicibicibi.
Kendinizi akıllı zannediyosunuz ama aptalın önde gidenisiniz haberiniz yok.

Hiç yorum yok: