27 Ocak 2010 Çarşamba

sömestr tatilinden dıngırtılar.

  • kış uykusuna yatmak ne güzel şey. ayılar işi biliyo.
  • formspring'de çok salak sorular geliyo ya, sinirlenmiyorum. çok sakinim.
  • final sonuçları açıklandı, hadi 70 80 100 iyi hoş da. en fazla krediye sahip ders neden 50? Neden ingilizce sınavlarım bok. ay heyt ingliş.
  • yeni fotoğrak çekilmiyorum. dolayısıyla facebooka da yükleyemiyorum. bu yüzdendir eski fotolarımı shoplayıp shoplayıp önünüze sunmam.
  • dün köftemin içinden yumurta kabukları çıktı. annem suçunu "ye nolucak, çok yararlı bişey yumurta kabuğu" diyerek örtmeye kalkıştı. o zaman bütün yemeklerin içine koy bundan sonra dedim. saçıma da koyayım, yastığımın altına da. madem yararlı.
  • saç dedim de aklıma geldi. saçlarıma zeytinyağı sürdüm ısrarlara dayanamayarak. şöyle bi parlattı. noldu? bişey oldu mu? yoo..
  • geçen gün acayip kar oynadım. çok koştum çok yoruldum. sonra bacak kaslarım incindi. günlerdir doğum yapmış kadınlar gibi dolanıyorum evde. çoacıverici.
  • ben buraya hayatımın en özel ayrıntılarını yazıyorum ya. sinir oldum şimdi. sizene ki.
  • kızlar küfürlü konuşunca çok çirkin oluyor. ama bana yakışıyor napim.
  • bu sene ygs'ye giricem. üniye başladığım yıl "hihaha kurtuldum artık össden" naraları atıyordum ama daha çekilcek çilem varmış demek ki.
  • uyuyorum uyanıyorum falan işte.

1 yorum:

BettyBlue dedi ki...

evet bana da çok salak sorular gelıyo :S delete yapıp geçiyorum :D