22 Şubat 2011 Salı

iki yıl önce bunları hissediyormuşum.

17 Nisan 2009 Cuma 10:22

Mış'lar içinde kaybolmuş, esas kız olma hayaliyle yanıp tutuşan Yorgunella'nın masal macerası..

bigün ben bi masala girmişim
masaldaki kahramanlar önce nefret etmiş benden
ama sonra sevmeye başlamışlar
masalda bi esas kız ve bi esas oğlan varmış
ben masala girince esas kız biraz huzursuz olmuş
ama esas oğlan çok sıcak davranmış
çünkü esas oğlan o kadar tatlı, o kadar sıcakkanlıymış ki.
kim gelse kabul edermiş.
esas kız da bu yüzden severmiş onu.
esas oğlan da esas kız onu sevdiği için severmiş aslında onu.
sevgileri ne kadar esas bilemem ama.
sonra ben esas oğlana aşık olmuşum.
onun o sıcak davranışları içimi o kadar ısıtmış ki.
gerçek hayatı ve neden gerçek hayattan masala kaçtığımı bile unutmuşum.
aşık olmuşum ama onların sevgilerine de kıyamamışım.
sadece masalın misafiri olarak kalmaya göz yummuşum.
beni gerçek hayatın esas oğlanı çağırır dururmuş da gitmezmişim
meğer ondan kaçmışım bu masala.
kendi masalımı yazamamışım ama yaşayacak bi masal bulmuşum işte.
esas oğlanı olan ama esas kızın ben olmadığı bi masal.
kendimi çok ezilmiş hissetsem de o masaldan ayrılmayı düşünemiyormuşum.
çünkü eğer gerçek hayata dönersem esas oğlanı bir daha göremezmişim.
hem esas oğlan da halinden memnun görünüyormuş.
benimle ilgileniyor, beni mutlu ediyormuş
esas kız ikinci plana düşmüş.
masal kahramanları bundan çok rahatsız olmuş.
beni masalın düzenini bozmakla suçlamışlar
aslında haklıymışlar da.
beni kovmak için ellerinden geleni yapmışlar ama esas oğlan izin vermemiş.
sonunda ne mi olmuş.
sonu daha yazılmamış bu masalın.
beni sorarsanız hala masalın içindeyim.
masal kahramanları mı gerçek hayata gidicek
yoksa esas oğlan benimle gerçek hayata gelmeyi kabul mu edicek
bilmiyorum.
tek bildiğim kendimi esas kız gibi hissetiğim..

Hiç yorum yok: