19 Şubat 2011 Cumartesi

yılan kadın beni öldürdü

  • hani ben bu noktacıklarla blog tutardım ya. twitter buna engel oldu ama artık değil. buna izin veremem. sonuçta bu noktacıklar düğün pastamı şenlendirecekler.
  • şimdi dolu dolu 1 hafta tatil var, bomboş 1 ay tatil var. seç beğen benim hayatıma yakıştır. evet bomboş 1 ay. güzeldi lan oğlum paso yat film izle. oooooh kıyak. siz gidin uludağda kayak yapın çok sıkıcı ne öyle kay kay her taraf bembeyaz falan.
  • içimde bir yerlerde kötü biri gizli onu biliyorum. dışarı çıkıacak diye korkuyorum. çıkarsa haber veririm uzaklaşırsınız.
  • katil olabilmeyi o kadar çok isterdim. ama öyle dexter kafası değil. sadece kötüleri değil bana kötüleri de öldürmek. yok lan o zaman toplu katliam yapmam gerekir. evet negatif düşünceleri uzaklaştırıyoruuuuuuuuuuz ooommmmmmmmm

Hiç yorum yok: