20 Ağustos 2009 Perşembe

bite me.

25 yaş üstü bay ve bayanların sürekli kendi yaşından küçük kimselere öğüt verme çabası nedir anlamadım gitti.
bi ben çok gördüm geçirdim, ohoo sen giderken ben dönüyodum havaları.
hayır nedir yani.
ben senin o anlattıklarını hep biliyorum. öğüte ihtiyacımız mı kaldı allasen.
şu hayatta görmediğimiz şey kalmıyor ki.
birebir yaşamak gerekmiyor artık. başkalarının hatalarından ders alabiliyorum ben.
çokta yetenekliyimdir bu konuda.
yanii 345653648 tane film, dizi izliyoruz. bi sürü insan tanıyoruz anılarını anlatan.
efendime söyliyim 6313356965 tane kitap okuyoruz
görüyoruz geçiriyoruz yani. 19 yaşındaysak o kadar da toy değiliz be anam.
gençleri aşağılamayı ne çok seviyosunuz be.
ıııy allahın cezaları. ramazan ramazan bela okutursunuz adama.
pis.

charlienin abisi gibi naralar atasım var size.
aaa oooo aaauucch
oouuucchh charlieee ouuuccch
charlieee !!!

ekiekieki.

Hiç yorum yok: