1 Ağustos 2009 Cumartesi

Tam bir Koca Karıyım.

  • Dün haftaya dünya evine girecek olan kuzenimin evini düzdük. ah özür dilerim dizdik demek istedim. şu sıralar küfürbaz yanım önplanda. kendimi engelleyemiyorum. Ev mükemmeldi, kapıda ad ve soyadları, duvarlarda fotoğrafları..kıskandım be blog. O an evlenesim geldi. Biriyle "biz" olabilmek, iki kişilik yaşamak, artık ağlarken gülerken yanında birinin olması, düştüğünde kaldırılacağından emin olmak..of diyim yani sana. annemlere evlenesim geldi dedim "aman" dediler "bari sen yapma." Sonra da unuttum zaten bencilliğim sarmaladı beni birden. Ben "ben" olmayı seviyorum ya dedim. "Biz" olmadım hiç olamam da. hatta bekarlık sultanlıktır puufff.
  • 2 gündür Yalova'yı karış karış geziyorum. Burası öyle bir yer ki bi sahili var gezilebilecek. O da bir aşağı bir yukarı yürüyünce bitebilecek cinsten. Dolayısıyla sürekli aynı yüzleri görüyorsunuz. Yalova tikileri, Yalova rakçıları, Yalova kaşarları..Bunların hepsi o sahilde oluyor. Mideniz bulanıyor, başınız dönüyor. Bu bakımdan benim gibi yapıp evde oturmak en güzeli. Bir de abazalığım tuttu 2 gündür. Böyle erkek sinek görsem vaaay be şundaki karizmaya bak diyorum. O derece. Ama gel gör ki yalovada bu cümleyi kurarak sarkabileceğim erkek sayısı çok az. Bi üşengeç olarak onları arayıp bulmak gibi bi niyetim de yok. Hay allahım ne kadar çok laf salatası yapıyorum. Gelelim asıl konuya. Birine çok benzettiğim birini gördüm bi kaç kere. Benzemesi hem içimi acıttı, hem sevindirdi, hem üzdü. Ama netice olarak adını öğrendim. Hayır hayır o kadar abaza değilim henüz. Bi arkadaşıma çocuktan bahsediyordum ve o sakince "hee eren o yaa, flagmentte çalışan dimi" diyiverdi. Oha dedim git ara bul getir onu bana."Tamam" dedi. Hah ne kadar kolay bu işler dimi. Biri hoşumuza gidince ne yapıp edip tanışıyoruz sonra ne yapıp edip yakınlaşıyoruz ve ne yapıp edip birlikte oluyoruz ve sonra o ne yapıp edip bizi üzüyor. Ama olsun belki mümkündür yeniden sevebilmek :)
  • Düğün telaşı sürüyor. Saçımı nasıl yapacağıma hala karar verebilmiş değilim. Aile tek yürek olup "topuz" yapmam konusunda üstüme geliyolar ama ne biliyiim içime sinmiyor. Şansa bak ki elbiseme açık saç gitmiyor. Lülülülü bana bir topuz modeli söyleyiverin nolur.
  • "How i met your mother"i yeni keşfettiğim için kendimi hiçamahiç affetmicem.
  • Dün gece birden yağmur bastırdı. O kadar güzeldi ki sanki bana bişeyler anlatmaya çalışıyordu. Ama anlamadım. Başka sefere artık.
  • Ben Jasmin'im. Evet. İnan bana.
  • Ve evet tam bir koca karıyım. Dedikoduyu severim.

Hiç yorum yok: