27 Ağustos 2009 Perşembe

kafam saçlarıma kadar karışık lan.




"Hayatından çıksam da, sevmiyormuş gibi yapsam da, aslında aşık olsam da, çünkü ben böyleyim."


Yani tam öküzüm. Bugün 3te kalkmış olmanın verdiği dayanılmaz ağırlık ruh halime de etki etmeye başladı. sinir oldum. aklıma bişeyler geldi. (sanki aklımdan çıkıyomuşlar gibi). düşündüm durdum öyle mal mal. herşey olacağına varır dedim sonra, olabilseydi olurdu olmuyosa olamıyodur falan diye saçmaladım sonra. beynime salak salak komutlar veriyodum. hadi şimdi unut. hadi şimdi hatırla. biraz dalga geç. ağla biraz da Hadi ama uyuşuk şey !. ne işime yarıycaksa. hayır kolaylaştırdığı falan da yok kendisinin. ağla deyince çok güzel ağlatıyor da gül deyince zorlanıyo şu sıralar. beni çok zor durumda bırakıyor çoook. he ben demişken aklıma geldi. ben'le de sorunluyum bu aralar. böyle hal ve hareketlerimden tut, dış görünüşüme kadar düşman kesildim. ay bilmiyorum dışarı çıkmak mı yaramıyor yoksa evde oturmak mı. oruç tutmak yaramıyor belki de he ? bu arada oruç deyince aklıma geldi. dilimin yarası geçmedi git gide büyüyor. ne sahurda ne iftarda doğru dürüst bişey yiyebiliyorum. evren beni öldürme planları yapıyormuş gibi hissediyorum. 'bişey yiyemiyecek ve öleeceek hıhahhaah' diye. hayır yani bi kerede öldürüyosan öldür niye işkence ediyosun. şimdi 38 kiloya düş, ordan hastaneydi, serumdu, ilaçlardı, nasihatlerdi. oooo uğraş dur.nerde benim jilet kolyem ?
bi ara bi video vardı facebookta. adama bi soru soruyolardı adam konudan konuya atlayıp tüm hayatını anlatıyodu. kendimi bi an ona benzettim. başta bütün konuları birbirine karıştırmış gibi gözükse de aslında ana teması 'karışıklık'. kafam saçlarıma kadar karışık lan.

2 yorum:

can dedi ki...

cıdden o adamı anımsattın ha..:D
gecengun bara gırmıstım ayagımdan vuruldum yılbasında da eylendık..:D

damlalalay dedi ki...

geçen gün elimi köpek kaptı, hasteneye gittim, dün ebru gündeşle beraberdik ahfjdfhsdgj :D

idolüm benim.