11 Ağustos 2009 Salı

yanlış tarife

- Üzgünüm dediğime bakmayın, değilim bayım... -
Yerkürenin tüm günahları sizin ve bütün ahlarınız benim.
Bayım, artık cehennemin dibini boylayabilirsiniz!

Soluksuz kalan sevdamı kendi ellerimle boğazladım. Benim yerime siz yanabilirsiniz.

Çünkü siz aynı anda laftan anlamaz, vurdumduymaz, kör ve nankör olabilme yetisine sahiptiniz.
Üstelik bencil!

Boşuna nefes tüketmeyiniz. Aşırı yüklemeden dolayı kalp hücrelerime şu an ulaşılamıyor, lütfen daha sonra tekrar geberiniz!

Farzedin ki kalpsiz bi' bedenim. Kanım yalnızca beynime pompalanıyor.

Üzgünüm bayım, bu gece gerçekler fazla mesai yapıyor. Aradığınız kadın izinde! Size karşı daha hoşgörülü olmak isterdim ama siz bu hakkınızı seneler içinde tükettiniz. Ve müessesemizde her kampanyadan ancak bir sefer yararlanabilirsiniz. Lütfen şansınızı başka bir ömürde deneyiniz! Zembereğini kırabileceğiniz başka kadınlar bulun mesela. yollarını tüketebileceğiniz başka masallar... Ama lütfen onlar benim kadar salak olmasınlar, zevki kaçar. Hem sakın, 30 dereceden üstünü denemeyin. Renkleri solar. Ve bu geceye bu kadar kelime yeter.

Bayım, bu gece sizi bi' tren istasyonunda unutabilir miyim?



alıntı

Hiç yorum yok: