12 Ağustos 2009 Çarşamba

poker face


  • fonu siyah yazısı beyaz yazıları okuyunca gözlerime jaluzi taktırmış gibi hissettim lan. düzeltin blog renginizi okumam allahıma. bkz.kendini beğenmiş okuyucu.
  • annem yine pijama takımı almış bana. hayır anladık yüzüme vurmak istiyosun sürekli evde oturduğumu da pijama koleksiyonu yapıcam be anacım. bi de pek cicili biciler. son aldığının üzerinde bayan inek cowboy var. bu durumda cowgirl oluyo farkındayım :asghajfG: Üzerinde de "looking for my cow boy" yazılı pek bi sevdim lan. bu arada böyle herşeyimde looklu şeyler yazdığını farkettim. bikinimin üstünde kocaman LOOK yazıyo :adafhdjhsjg: hayır bakılcak bişey olsa gam yemicem. ay kötü bi yere gitti bu muhabbet. burda kesivecem.
  • bu aralar pek bi eleştirmenim. resmen batıyo millet. ne yapsalar bişey buluyorum. hayır bulunmıcak gibi de değiller ki kardeşim. herkes kendi havasında. sinir oldum lan.
  • annemle babam herşeye karıştığımı ilan ettiler bugün. izledikleri kanallara, yedikleri yemeğe falan karışıyomuşum. ama annem de sır kapısı tarzı programlar izliyo kafamı o duvardan bu duvara vurasım geliyo.çıldırıvecem. babam da soğanı elma gibi yemeyi seviyo. kusazaaaam ! direk açıklama yaptılar. "damla okulun başlasın da git artık". sağol be hacı !
  • sabah uykumun en güzel yerinde (sabah dediğim 12:30) zil çaldı. küfür ede ede kim oo dedim. çöp almaya geldim demesin miiiiiiii. çöp yok! diye bi bağırmışım adama. günlerdir almaya gelmiyo çöpü :adjfhjsdgkgh: ulan yok dediysek o gün yoktu hayvan :ajdghjh:
  • melekler korusun başlıyormuş. sevindim be. sırf barış için izlenir dizi. o nasıl gülüş, o nasıl bakış.
  • abi seviyorum uzun saçlı erkeği yaaaaa ! erkek dediğin uzun saçlı olur. uzun saçlı olsun çamurdan olsun hatta ve hatta.
  • günlerdir ağzıma takılan iki şarkı " daha neleer amanın daha nelerr" ve "iki gözüm anlamadım olaanııı bulamadım ayrılığa yalanııı". temizlik yaparken powertürk açarsan böyle olur damla hanım.
  • Evet an itibariylle Gamze'nin iletisini yazmak istiyorum. "' Yandığında yandığımı gördüm içten içe. Sakın kaptırma kendini süslü bir Piç'e .." çok doğru efenim çok doğru.
  • noktalar uzadıkça mallaşmaya başladığımı farkettim. bundan kelli bu yazıyı burda sonlandırıyorum.

3 yorum:

mustafuckar dedi ki...

sadsfdfgs. entrylerini seviyorum ama bazen kısa yaz üşeniyorum okumaya :\

Adsız dedi ki...

enrtylerini ben daha çokseviyorum ! askjdhalsdş
gerçekten bak
"ulan yok dediysek o gün yoktu hayvan"
askjdlasşd daha iyi anlatamazdın ahahaha

damlalalay dedi ki...

ben seninkileri okurken hiç üşenmiyorum :) okumaya üşenmeyinizz :))



agdfadghaf o kadar sinirlenmişim ki agsdhgf