3 Ağustos 2009 Pazartesi

WTF ?

  • yalovada rus gördüm lan. beni bacak boyuyla dövdü resmen. hele o doğal sarı saçları yok muu. yuh dedim ben niye yaşıyorum lan dedim içimden. kes bileklerini yaşama artık bu kılıkta dedim kendi kendime. bkz. ben bugün bunu gördüm.
  • okula kayıt yaptırma şeysinde sorun çıktı. kafama o kadar takıldı ki adam gibi cümle kuramıyorum bak. eğer halledilmezse okula kayıt yaptıramıcam. bundan sonraki hayatıma lise mezunu olarak devam edicem. anaaaaaaam. bileklerim gel beni kes diyo.
  • bi düğün yetmezmiş gibi bi de ablamın düğünü çıktı iyi mi. hem de şappadanak. işin yoksa çık elbise bak ayakkabı bak saç modeli bak. nedir yani. ne gerek var.
  • jilet kolye takmanın getirdikleri ; "jiletçi misin kız seeen","kızım sen o haberlerde gösterdikleri satanistlerden misin ?","gerçek mi o?"..tanrım insanlara düşünme gücü, bana da sabır ver.
  • babet giyen satanist. ashadfahdja. git kafanı araba tekerleğinin arasına sıkıştır. hadi be hacı be.
  • bugün yağmuru (yiğenim-1yaşında) gezdirirken kadının biri " sizin mi bu" dedi. yuh amk sence anne tipi var mı bende dicektim tuttum kendimi, yok ablamın dedim. aaa ablaan çok genç amaaa demez mi. ulan meymenetsiz o gençte ben neyim ? bana şaşırmadan o soruyu sorabildin de ablama niye o tepkiyi verdin görgüsüz ayı. ayaküstü komplekse sokucaktı beni edepsiz.
  • yeni alınan ayakkabının vurmasından nefret ediyorum. al o ayakkabıyı pres makinesine koy o derece.
  • tokideki sapığımı göremiyorum günlerdir özledim lan. asahdgadaf. sapığını özleyen hatun kişilik. gel gel mallığa gel.
  • meleğin sırlarını izledim. nehir erdoğanı kutluyorum, oyunculuğun amına koymuş(iyi anlamda). ama o senaryo ne allahın cezası pislik. rezil etmiş filmi.çek git.
  • küfürbazlığımın üzerinde yeterince kararlıyım hor görmeyin. hepinizin ağzına sıçarım.
  • rüyamda coni dipi gördüm. gel bana gel bana diyodu asafdahdjasl sabah salyalarımın aktığını farkettim . rüyada coni dip görmek. uuuvvvvv çok etkileyici
  • babam bağırıyo yine damla kalk diye. yareebbiii sana geliyoruumm.

Hiç yorum yok: