4 Ağustos 2009 Salı

hayallerimin hayalindeki hayal

ablam ve kuzenim evleniyorlar ve bi arkadaşım nişanlanıyor.
evet duvarların bana göz kırpıp " o güzel kafanı bana sert bi şekilde yaslamanı çok isterim böbeğim" dediğini duyabiliyorum. ama hayır henüz bunun için çok gencim. hem kendimi duvardan duvara çarpmak için hem de evlenmek için!
evet evlenmek !
böyle bi kaç kere üst üste söyleyince 4 tane kivi yemiş gibi oluyor insan.
herşeyi hayal ederim de kendimi gelin olarak hayal edemem be blog.
ben mutlu oluyomuşum, çok sevdiğim ve sevildiğim bi ilişkim oluyomuş, yıllarca sürüyomuş falan.
baya baya anlaşıyomuşuz. aynı anda mezun oluyomuşuz. beni istemeye geliyolarmış da bilmemne, sonra düğün yapılıyomuş, adalarda oluyomuş, straplez, önü kısa arkası uzun parıl parıl bi gelinlik giyiyomuşum saçlarımı da maşa yaptırıp prenses tacı takıyomuşum falan fistan, müstakbel eşim de çok yaguuşukluymuş, beyaz smokin giyiyomuş, bütün sevdiklerim varmış falan sonra evleniyomuşuz, ulusta bi evimiz varmış, balayına brezilyaya gidiyomuşuz, tam da rio karnavalına denk getiriyomuşuz, ben yarı çıplak şekilde samba yapıyomuşum falan.
yo yo yo hayal edemiyorum işte kardeşim olmuyo sıçtım bak sonlarına doğru.
hem ben evlenmek istemiyorum ki istesem de düğün yapmam zırt diye evlenirim, düğün yapsam da düğün salonunda olmaz, düğün salonunda olsa da içeriye klavyeci sokturmam, soktursam da misket havası çaldırmam, çaldırsam da kalkıp oynamam, oynasam da beni çekmelerine izin vermem, çekerlerse de artık evde oturur kusursuz eşimle izler güleriz, nedir ki yaani.

tamam ya bırakk istemiyorum tamam bıhhh yaani bıhhh.

Hiç yorum yok: