18 Ağustos 2009 Salı

Yalnız kaldım sanma, koca dünya yanımda.


  • bugün ilk defa kek yaptım. oha dediğinizi duyar gibi oluyorum ama yapıcak birşey yok ben böyle geç gelişen bir insanım ajsfhsjgh gelişimini tamamlamamış yaratığım ben bö. neyse ilk makarna olayından sonra kek olayına geçtim. he yapabildim mi yaptım, tadı güzel oldu mu oldu. ama diyorum kimse bana inanmıyor. ben daha önce yapmadığım şeyleri bile eğer gözlemlemişsem bin kere yapmış biri gibi rahat yaparım. araba kullanmayı da mesela. bilmiyorum kardeşim hiçbir fikrim yok ama ben o koltuğa oturur ve sadece sözle ne yapacağım söylenirse ben o arabayı sürerim arkadaş ! pilavı da tuttururum ilk yapışta, hamile bile kalırım ulen. opss bi dk bunun için özel bi çaba gerekmiyordu diymiii eki eki.
  • kayıt yenileme şeysini yaptık geçen gün. okulumu da ablamın evini de özlemişim ama içim daraldı görünce be blog. böyle okul açıkken o yatakta düşündüklerim, söylediklerim bilmemnelerim aklıma geldi tek tek. sonra okulun her bir köşesinde yaptıklarım. uyuyamadım o gece. düşünmekten beynimde karıncalar dolaştı. of dedim of of dedim yani. bu sene aynı şeyleri yapmıyım ya dedim. yine salak olmıyım ben dedim. e bakalım. hayırlısı. nasip kısmet. alnımızda ne yazdıysa o. akjfskgjhy
  • -damla öyle bi yazıyosun ki sanki tüm tuşlara birden basıyomuşsun gibi ses çıkıyo + e zaten tüm tuşlara birden basıyorum slghlsrkjre bak böyle akhsrjggj
  • istanbula gidince herkesin buluşalım demesini seviyorum. egom patlıcak gibi oluyo . yihuharaa.
  • bundan sonra aşkmış, yok bilmem hoşlantıymış peşinden koşmakmış platonikmiş bilmemneleri çekemicem canım. hayatımda biri olupta mutsuz olcaama kimse olmasın tek başıma mutlu olıyım en güzeli. ne gerek var. zaten ben paranoyak insanım yapamıyorum yani inanmıyorum da güvenmiyorum da. köpek gibi sevse biri ben onu bile sevmediğine inandırırm. çünkü yok kardeşim bu zamana kadar seviyorum diyenleri gördük. yok öyle bişey. yalan dolan hepsi. sözün özü bundan böyle hep yek hep tek başıma..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy banada kmse inanmıo =)=) bende gecen gun kek yapmıştım =)=) mutfagı batırmıştım hehe =)=)

Travis dedi ki...

=)