24 Ağustos 2009 Pazartesi

bok gibi olmaktan sıkıldım

  • yeni blog görüntümle hayata neşe saçıyorum. hov hov. hayır aslında neşeli olduğum yok belki ruh halime iyi gelir diye renklendirmek istedim.yoksa her an bileklerimi kesebilirdim. gırrç diye tek hamlede.
  • oruç tutuyorum. çok mesudum. tüm günahlarımdan arındım. lölölö. gayet ciddiyim.
  • açlıktan yorgun düşmüş vaziyette 2ye kadar uyumayı planlıyorken 12:30'da imamın vaazının sesini duydum. "günde 12 saat uyuyup, kendini sosyal yaşamdan soyutlayarak tutulan oruçtan hayır gelmez!" dedi ve o anda uyku hali falan kalmadı bende. uyancam uyanamıyorum yatak beni çekiyor, uyucam imam iğneleyici şeyler söylüyor. neyse en iyisi uyumadan yatağımda dinliyim hocayı dedim. "Sevgili kardeşlerim ahirette 'eey oruç tutanlar cennetin kapısı size sonuna kadar açıktır" denilecek ve cennete alınacaksınız." gibi laflar etmeye başlayınca yüzüme ebleh bi gülümseme yerleşti. ooo iyimiş cennet garanti o zaman diyip tekrar uyucaktım ki "amaaaaa oruç tuttuğunu zannedip aradan sıvışmak isteyenlere Allah 'duuuur' diyecektiirr" demesin mi. keyif falan bırakmadı bende. karnım da ağrıyodu zaten. açtım bilgisayarımı. sonra sesini duymadım zaten.
  • kış gelse de yağmurlu bi günde yorganıma sarılıp sıcak sıcak uyusam. ooohh mis.
  • soğuk nevaleymişim. kendimi çok önemsiyormuşum meğer kimse beni sevmiyormuş. hayal kırıklığının böylesi...sevmeyin kardeşim. sevmeyin napalım yani. hiiiç kendimi birilerine sevdirmek için şirince, cıvık cıvık hareketler yapan, böyle bebeklere hayvanlara karşı uuuuh canuuum tarzında, merhametli havalarında, elinden her iş gelirmiş gibi kendini ortaya atan, çok güzelmiş gibi her dakka tipinden bahseden, bütün erkekler benim peşimden koşuyoğğrr mesajları veren, aslında erkeklerin peşinden koşmasının tek sebebi cinsel organı olan, hiçbir şeyi başaramamış liseyi bile zor bitirmiş olduğu halde etrafa en süper oymuş gibi gösteren, eğlencelii anlayışlııı gibi görünen tiplerden olamadığım için üzgünüm. kusura bakmayın sayın çevrem. beni bu tipe çeviremiceksiniz. ben kendim için yaşıyorum. sizler için değil. sev ya da nefret et. hiiç farketmez.
  • bizimkilerin beni dışarı çıkarma çabalarından fenalıklar geldi. becerebilsem kendimi bilgisayar ekranına sokup facebookun bi köşesinde yaşamaya başlıcam. -damla gel ananenle fuarı gezcez +höööö ben, sen ve anenem ? anne manyakmısın ben napıyım orda ? - gezersin işte ne var, sahile gideriz bişeyler yeriz? +anne ben kaç kere dedim yalovada gezmeeeeeeem ! hele o sahilde elimde dondurma, aheste aheste yürür vaziyette yalçoların bakışları altında 5 karış yolu 65 kere dönüp dönüp yürümek mi ! çek git anne. +amaan asosyal. AAYY EEMM ASOCİAALLLLL YEESS BEYYBB !!!
  • Tekrar söylüyorum. Etrafa sevgilinizle fotolarınızı koymayın. Şikayet ediyorum diyorum. Küfür ediyorum. Üstüne bir de beddua ediyorum. Gözümüze sokmayın kardeşim, olan var olmayan var. bide fotonun altına yazmaz mı "aşkıımmlaaa" püüüü yürü git lan !
  • Bazen saçmalayabilitemin sınırsızlığını görüp kendime hayran kalmıyorum da değil.

2 yorum:

onur dedi ki...

ehehehe...iyi yazmışsın.yani blog arama motorunda 'BOK' yazınca senin hissiyatların ön sırada.normalde okur geçerim ama gayet içten samimi geldi.selam çakim didim..koley gele :) (beğenilmek güzel şey heaaa, hadi bakalım:) )

Adsız dedi ki...

selam!! sana katılıyorum hatta çevremdeki insanları bir paragrafta özetlemişsin!!Bok gibi olmak sıkıcı harbi ama ama!! yapışkan beybi ciciş havaları daha iğrenççç!!Asosyalizm yaşasın yaw ne yapalım yani...

-g7r-
Ps:Sevgililerle konulan bebişli aşkoşlu fotolardan gına geldi ehe o da iyi tesbitt!!