28 Temmuz 2009 Salı

Alkolun bana verdiği yetkiye dayanarak sizi Sarhoş ilan ediyorum.

  • 8 ağustosta gerçeleşicek olan kuzenimin düğünü için hazırlıklar tam gaz sürüyor. Oha amk altı üstü bi elbise aldım hazırlıklar ne demek ahahaha. bu arada ahaha derken aslında gülmüyorum. yüzüm saati bile durdurabilecek kadar asık. vaayy be bazen edebiyatım geliyo ya yiyesim geliyo kendimi. ayrıca fiilerin sonundaki "r" harfini yutmaya bayılıyorum. hatta en büyük hobim. çok hoşuma gidiy0. neyyse düğün için elbisemi aldım büyük uğraşlar sonucunda. Nasıl olduğunu anlatmıcam ama tek söyleyebileceğim "Bacak show ve Kalça show". Yani şu alışıldık mütevazi damla görüntüsü gidecek. Yerine adriana lima'dan bozma, angelina jolieden yapma bir baayan gelicek. Resmedebilene aşkolsun.
  • Babam geldi gelmesine de, mutlu oldum olmasına da annemle beraber girdikleri "ömür çürütmece" yarışından hiç memnun değilim yaani. Bi dur baba bi soluklan sonra başlarsın ömrümü törpülemeye. Damla hep oturur, damla yardım etmez, damla temizlik yapmaz, aaaaay içim şişti ayol. hayır bişey değil salon kadını çizgimden kayıyorum.
  • insanların ikiyüzlülüğü beni delirtiyorrrrrrrrrrrrrr! Düşün artık r harfini bile yutamadım sinirden. Yani böyle yüzüne güzel güzel sırıtıp "en yakın" ayakları yapıyolar. ama gizlice arkanı dönüp bi bakıyosun şeytanın sağ kolu olma girişimlerine girmişler. yaahu sırf insanın sinirlerini hoplatmak için eve kadar gelip sinir bozuk 5dk sonra gidenini biliyorum hacı ben. Hayır şaşırdığım şey:beyinleri sadece fesatlığa çalışıyo ! Pess ! ayakta alkışlıyorum hepinizi. Yüzsüzlük nobel ödülünü hak ettiniz. Akrabaaa olmaasııınnn. Akbaba olmaasıın..
  • Ayrıca demet akalına bağlamış bulunmaktayım. Hayır yani her ilişki bitiminde yaraları saran tek kadın. Geçici de olsa keyiflendiriyor. Her ayrılık sonrası 1 miktar demet akalın şarkısı alırım. (yüzünü bile görmek istemiyorum, yoluma çıkmasan iyi edersin.)(herkes hakettiği gibi yaşıyor, senin gibiler çabuk unutuluyor, kaç aydır ilk kez yüzüm gülüyor, bende Yaslar kısa sürüyor :)))) )
  • insanları sevmiyorum. Artık okul başlasın istiyorum. sevilen diziler hiç bitmesin istiyorum.
  • Yook sarhoş değilim. çok sıkıcıyım çok çok sıkıcıyım..

Hiç yorum yok: