9 Temmuz 2009 Perşembe

Beyinsiz insana tahammülüm yok.

yarım saattir konuya nasıl başlayacağımı düşünüyorum ama hiçbir şey bulamadım sinirden.direk sövüşe geçmek istiyorum mümkünse. hem farkettiyseniz bunu yazarken de aslında giriş cümlemi de bulmuş oldum. zekilik böyle bir şey kahretsin hah. neyse kibirimin sinirimin önüne geçmesine izin vermeyeceğim. biz lanet olası Yalova'da lanet olası Toki konutlarında oturuyoruz. Yalovanın insanları zaten pislik, bi de buna en pis insanların Tokiye toplanması sorunsalı eklendi. Balkona çamaşır asmaya çarşafla çıkan komşularım var benim. Hatta camları çarşafla silen. Her gün camiden vaaz veriliyor. Dün konu alışveriş merkezleriydi mesela. Alışveriş merkezlerinin insanların gözünü boyayıp, dinden uzaklaştırdığından falan bahsediliyordu. Tabi bu sırada Kipa hipermarketin servisleri kalkıyordu toki evlerinden. İşte böyle bi sitede oturuyorum. Sırf bunları görmeyip, duymamak için, sıcaktan bayılma pahasına camları kapatıp, perdeleri sıkı sıkı örtüp, son ses müzik açıp keyfime bakıyordum. Taa ki beni bizzat rahatsız edene kadar. Odamın camında bir adet Hayko Cepkin ve bir adet Deniz Gezmiş fotoğrafı var. Başta onları sevdiğimi cümle alem duysun diye asmıştım, çıkartmaya karar vermiştim ama tüm tanıdıklar "sizin evi o resimlerden tanıyoruz da buluyoruz" demeye başlayınca tekrar astım. Bugün öğle saatlerine 25-30 yaşlarında biri odamın camına eğilipp Deniz Gezmiş fotosunu incelemiş, gidip yanında bi arkadaşını getirip göstermiş, o gitmiş başka bi tanesi gelip bakmış. Bunlar olurken ben evde değildim. Yan komşumuz felçli olduğu için hep camın önünde olan bi adam. Adamları görüp sormuş neye bakıyorsunuz diye. Onlarda "devrimci biri var burda" demişler. Elazığlı olduklarını söylemişler. Akşam eve geldiğimizde komşumuz annemle konuşmak istedi ve anlattı. Annem gelip bana söylediğinde beynime kan sıçradı. Kim hangi hakla gelip camıma astığım fotoğrafa karışabilir? Niye insanlar birbirlerinin görüşlerine saygı göstermiyor. Eğer senin düşüncelerine tersse görmezden gelirsin olur biter. Ben çarşaflı bayana çıkıpta yorum yapabilir miyim? Hayır. Banane. Kendi seçimi. Ne kadar bana ters olsa da. Görmemiş gibi davranır hayatıma devam ederim. Ama niye Denizin fotoğrafını astım diye rahatsız ediliyorum? Annem de korktu şimdi "bütün gün evde yalnızsın, taşlarlarsa falan. baban da yok" Yani ne gerek var huzur bozmaya e be insanlar. Kafana göre yaşa öl niye başkalarının düşüncelerine karşı çıkıyorsun. Zaten sabah babamın 20 gün sonra geleceğini öğrendim. Kafam allak bullaktı. Tuz biber oldu. Beyinsizler ordusu. Tiksiniyorum hepinizden. He fotoğrafı çıkardım mı? Tabii ki hayır. Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım.

Hiç yorum yok: