5 Temmuz 2009 Pazar

Yalnızlığım.

  • benimle dans eder misin'i izledim canım çok pis dans etmek istedi. hani insan savaş filmi izleyince asker, aşk filmi izleyince aşık, dövüş filmi izleyince dövüşçü olmak ister ya. onun gibi bir şey. Aklıma küçükken dansöz olmak istediğim geldi. Güldüm sonra. Salak mısın kızım sen dedim. Sonra yoo değilim bi hayran kitlem bile var dedim . Düğünlerin vazgeçilmeziydim ya dedim. Hani dedim asena darbuka solo çalmaya başlayınca herkes damla nerde diye sorardı ya dedim demek ki güzel kıvıyordum dedim. Sonra karanlığa açılan küçük bi pencere gibi dans müziği çalmaya başladı. Kalktım bi güzel dansettim. aaa hakketten(!) iyi hissettiyor dansçılığa adım mı atsam dedim. ama nefes nefese kaldığımı görünce otur kız yerine yorgunellanın dansettiği nerde görülmüş dedim. 2 seksen uzandım koltuğa onlar dans etsin ben izliyim dedim. İzledim. Yiğit çıktı Michael Jackson dansı yaptı falan. Dansımla yaşatıcam onu dedi. Baya hüzünlüydü ben anladım onun halinden. Eğer bi sanatçının ciddi anlamda takipçisi (hayran ya da fan kelimesinden nefret ediyorum) iseniz anlarsınız. Misal ben feci bir Hayko Cepkin takipçisiyim. Onun kaybında nasıl hissedeceğimi düşününce Michael'in ardından intihar edenleri anlıyorum az da olsa. Biliyorum bir nokta bu kadar uzun olmamalıydı ve ben konudan konuya atlamamalıydım ama seni dostum bildim be blog. Tek dostum sensin içimi sana döküyorum. Hatta bu içimi tam dökememiş halim. Düşün artık neler barındırıyorum iç dünyamda.
  • Çok fazla uyuduğum halde uyku bana yetmiyor. Bunun nedenini bilen varsa bana ulaşsın lütfen. Zira ciddi bir hastalık olabilir falan. İhmal etmeyelim. Erken teşhis hayat kurtarır neticesinde.
  • Bazen yaptığım herşeyden pişman oluyorum.
  • Susup beklemek gerekmesin ya bazen. Neye sinir olduysam çat çat söyleyebiliyim hep. Of amaan.
  • Kimse ilgi göstermedi, göstermiyor, göstermeyecek. Annem söylediğim şeylerle hiçbir zaman ilgilenmedi. Ablalarım duygusal durumumu hiç önemsemedi. Arkadaşlarım ne istediğimle ilgilenmedi. Amaç sadece çıkardı çoğu için. Şimdiye kadar kendime yakın görüp hoşlandığım kişiler ilgilenmedi. Doktorlar bile ilgilenmedi benimle şu hayatta. Hep baştan savma muayene ettiler. Sevdiğim kediler uzaklaştı yanımdan. Evet daha sayabilirim. En önemlisi de .. Neyse canım. İşte böyle ilgisiz kalan çocuklarda ileride kendini beğenmişlik, ve ukalalık baş gösterir. Başkaları ilgilenmiyorsa ben ilgilenirim kendimle derler. Pedagog'um zaten aslında ben.
  • Mezun olanları gördüm canım mezun olmak istedi. 4 yıl geçecek mi , o günleri görecek miyim.
  • Gözlerin gözlerime değince, felaketim olurdu ağlardım..Beni sevmiyordun bilirdim..Bir sevdiğin vardı duyardım...(bütün samimiyetimle söylüyorum sıçtın ağzıma Atilla İlhan.)
  • Bu blogta olmadı, kelimeler toparlanmadı, işte şimdi çöpe gidiyor..Bloguma son verirken, seni her zaman çok seven..Ben..

Hiç yorum yok: