4 Temmuz 2009 Cumartesi

ay heyt me

  • şey..tamam kabul ediyorum..ilgimle boğarım.
  • küçükken bedişi izleyip, kendini fazla kaptırıp, hayal ederken kafasında canlandıran bi kızdım ben.
  • evet. geçmişe bakarken boynum tutuldu. ama çocukluğumu o kadar çok seviyorum ki büyümeyi kabullenemiyorum. bugün annemle balkonda otururken, yakalanbaç oynayan çocuklara bakıp "izlerken ben yoruldum be" dedim. ve annem senin çocukken koştuğunu hiç görmedim dedi. bütün gün salıncağın üzerinde ağzında sakız dışarıyı seyrederdin dedi. sanırım beyin röntgeni çektirmeye ihtiyacım var..bende tepkisizlik ve hareketsizliğe yol açan bişeyler var. bilmem.
  • babamın geldiğimde ağzını burnunu dağıtıcam yemek yemiyomuşsun hep bilgisayar başındaymışsın sözleri korkup bilgisayarıma kaçmama sebep oldu. gel baba.
  • bugün kendimi sevmiyorum.

3 yorum:

selin dedi ki...

:)) sevdim bu yazını

damlalalay dedi ki...

o da seni sevdi o halde :)

selin dedi ki...

kesin ;)