7 Temmuz 2009 Salı

umrun umrumdur göremezken.

sanırım fazla uyumaktan beyin hücrelerinin zehirlenip düşüncelerin zedelenmesi olayı gerçekleşti.
ulan 1 saniye önce ne yapmayı düşündüğümü hatırlamıyorum.
yemeği ısıtmak için ocağa koyduğumu unutuyorum mesela.
annemin çöpü atmaya gittiğini unutup zili çalınca kim o diyorum. alla alla kim bu saatte bile dedim ya.
gidip şu pencereyi açıyım diye yatak odasına gidiyorum ve etrafa mal mal bakıp geri dönüyorum.
ablam ara mutlaka ve gel bize diye 40 kere tembih etmişti ve unuttum.
Aklımın ucundan geçmedi telefonu elime almak.
arayıp sormam gereken diğer insanları da unutuyorum tabi.
-damla niye aramıyosun?
-yaaa aay şey unuttum ben seni tamamen kusura bakma
-oldu bye.


ne kadar bedbahtım
nayırrr
nolamaazz
düşünemiiyoruumm !

düşünemiyorum
o halde
yokum mu yani şimdi.

yok olduysam yokumdur
o zaman yok olmam niye umrumda olsun ki
hatta olabilicek bir
umrum var mıdır ?

Hiç yorum yok: