19 Temmuz 2009 Pazar

Life Like This

bazen iyiki diyorum. iyiki ben varım. iyiki doğmuşum da etrafımdaki tüm güzellikleri doyasıya seyredebilme şansım olmuş. iyiki dünyalıyım. ve iyiki doğa var. dağlar, denizler, bulutlar, yıldızlar, yağmurlar iyiki var. ve belki de iyiki doğmuş diyebilmemin tek sebebi de bu.
ama bazen de keşke diyorum. keşke olmasaydım. keşke olmasaydım da bu kadar ağlamasaydım. insanların ne kadar kötü olduklarını öğrenmeseydim. keşke görmeseydim orman yangınlarını, denizdeki pislikleri, fabrika dumanlarını, çocukların ölümünü, insanların birbirini katletmesini, kızına tecavüz eden babayı..olmasaydım da tüm bunları görmeseydim. ve yitirmeseydim tüm hevesimi.
ve işte tam bu sırada işte diyorum. hayat bu. hayat iyikilerle ve keşkelerle dolu..umut ettiğim tek şey ise iyikilerimin keşkelerimden fazla olması...

hayatımdaki iyikilere teşekkürler..iyiki varsınız..

hayatımdaki keşkelere de teşekkürler..iyiki gittiniz...

Hiç yorum yok: