25 Temmuz 2009 Cumartesi

Ben bugün bunu gördüm.

  • söz veriyorum bir daha bridget jones izleyip ağlamıycam.
  • salı günü babam geliyor. ve annem evi içkiye boğdu. kesinlikle kutlanması gereken bişey. elindekileri görünce "oovv anne içimi okudun gerçekten ihtiyacım vardı" dedim. dilimi tutmayı ne zaman öğrenicem gerçekten merak etmekteyim. "niye ihtiyacın vardı damla" beklenen soru bu. "aa şey yani evde boş boş oturmaktan sıkıldım canım aaa biraz dağıtmak benim de hakkım" diye yine o müthiş kıvırmalarımdan birini gerçekleştirdim.
  • lanet olsun Teo "unutamadım"ı bu kadar güzel söylemek zorundamıydın. ve sen gamze bu şarkıyı bana göndermek zorundamıydın. yok canııım acı çekmiyorum keyfim gayet yerinde. en az 45 yıllık kocasını kanserden kaybetmiş yaşlı bir teyze kadar.
  • bir kaç haftadır evin etrafında beni izleyen biri var. 17-23 yaş aralığında. yanık tenli büyük ihtimalle güneşten. uzun boylu. ve tam yalova çocuğu özelliklerine sahip. yani yalova tikisi. bizim apartmanın taa ileri karşısında oturuyor. ve cadde onların apartmanının arkasında olmasına rağmen bizim evden dolanıyor. eh dolanırken kafasını camdan içeri sokmadığı kalıyor. tanrım gerçekten korkutucu. evde baktığım her yerde onu görüyorum. gerizekalı ev halimde neye bakıyosun anlamam ki. saçlarım darmadağınık bir topuz, yüzüm sıfır makyaj, balkonda kan ter içinde halı silkeliyorum. aman ne çekici ! bazı insanlar gerçekten midesiz. buna bir örneğim daha var ama adını söylemeyeceğim. çok yakınlarım anlamıştır o midesizin kim olduğunu.
  • şuan bilgisayar ve bilgisayar masasını tabiri caizse bok götürüyor. annem günlerdir "bak damla temizle orayı baban geldiğinde kıyameti koparır benden söylemesi" diyor. ben de pazara erteliyorum hep. hani büyük temizlikler pazar günleri yapılır ya. off yine her gün bilgisayarın tozunu almak zorunda kalıcam babam gelince. ve yine ev diskoveri neyşınıl coğrafik sesleriyle dolu olucak. bilgisayar başında tam derinlere dalmışken, feysbuk sosyomat myspace itüsözlük beni hipnotize etmişken tok bir erkek sesi "kaaaaalkkk" diye bağıracak. ovvv heycan verici bunu gerçekten özlemişim. yine şımarık bir kız çocuğu gibi davranabilicem. ve annem ömrümü çürütemicek. heeyyy daddy gel artık !
  • Damla akarın artık bir ilişkisi yok. Ouuuvvv yee meen ! feysbuku gerçekten seviyorum. gerçekleri insanın yüzüne tokat gibi çarpıyor.
  • Şu duygu dolu günlerimde şarkılarıyla elimi tutan haykocuğuma seslenmek istiyorum. tenk yu meen ! teksin dostum. seviyorum seni.ben mi kaldım bir yalnız dimi yani ?
  • ayrıca şu eski sevgilime kapak olsun videosundan bir tane ben de çekicem ahaha :D gitti gidiyorda 1tlye satıcak pek bi eşyası yok bende ama olsun canıııııım :D
  • ay tamam be susuyorum. bazen saçmalamaktan yoruluyorum. biliyorum ben zaten yorgunellayım bu gayet normal.
  • unutmadan Yorgunella bir Kolera şarkısıdır. Kendimi özdeşleştirdiğim bir sürü Koler şarkısından sadece bi tanesi.


Hiç yorum yok: