5 Temmuz 2009 Pazar

ay em hepi corç !

bugün içim, dışım, ruhum, kalbim heryerim yıkandı ve temizlendi.
evet bunda halı yıkamanın büyük payı var.
halıyı yıkarken içimdeki nefreti kustum,
ve durularken su içimdeki pislikleri de aldı götürdü.
o boktan düşüncelerim aktı gitti.
tertemizim şimdi halılarla birlikte.
kir, pas, düşman lekeler..
hepsi yok oldu ben yok ettim.
annem halı yıkarken sadece temiz olup olmadığıyla ilgileniyordu.
benimse kafamda bunlar vardı işte..
biliyorum halı yıkarken bunları düşünmek normal değil.
ama bugün seviyorum ben kendimi.
ve oldukça mutluyum.
aynada yanaklarımı sıkıp ' maşallah maşallah' demek istiyorum.




not: 2 gündür gök gürlüyor ama yeryüzüne henüz tek bir damla bile düşmedi. Bulutlar bana küskün..beyaz değiller..karalar ama yağmur bırakmıyorlar..garip.

Hiç yorum yok: